/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Flashplayer til Vista 64bit
Fra : Zigarlos
Vist : 847 gange
500 point
Dato : 13-09-07 01:24

Ifølge Adobes hjemmeside er der endnu ikke udviklet en Flashplayer der kan fungere med min 64bit version af Vista. Det gør at der er mange sider jeg ikke kan få det optimale ud af.
Er der nogen der kender en metode så jeg alligevel kan få adgang til sider der bruger Flash?
Findes der f.eks. et kopiprogram der kan det samme (eller mere end) Adobes flashplayer?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-09-07 02:49

der findes en flashplayer til Vista 64bit fra Adobe,men den er vist lidt svær at få til at virke,men prøv at læse her hvordan man gør

http://www.tech-recipes.com/rx/2153/vista_adobe_flash_player

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-09-07 02:55
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-09-07 03:05
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 09:00

Citat
Det gør at der er mange sider jeg ikke kan få det optimale ud af.

Ja - du har været for hurtig.....

Om et år eller to er Vista sikkert ved at være der hvor XP er idag....

Masser af ting er slet ikke klar til 64-bit udgaven.....

Kommentar
Fra : Zigarlos

Dato : 13-09-07 21:51

tak for buddene jangchr - men det fungerer desværre ikke. Det var nogenlunde den samme løsning jeg havde funder frem til via en eller anden tysk (!) hjemmeside

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-09-07 06:31

Citat
tak for buddene jangchr - men det fungerer desværre ikke. Det var nogenlunde den samme løsning jeg havde funder frem til via en eller anden tysk (!) hjemmeside

Det var desværre det eneste jeg kunne finde omkring dit problem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-09-07 21:34

Citat
Om et år eller to er Vista sikkert ved at være der hvor XP er idag....

Så er HANS nye styresystem allerede på gaden, og Vista forældet.

Du kan hente en gratis player her.
http://www.download.com/FLV-Player/3000-2139_4-10467081.html

Ellers få fat i et program, der kan convertere dine filer, til andet format.
Kan anbefale

http://www.magic-video-software.com/mvc.html

Eller hent plugins til din Movimaker, der skkert også kan convertere dem..

KAN SE JEG RAMTE TOTALT ved siden af....

MEN en mulighed____???

Hent en prøve udgave af
https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?loc=da%5Fdk&product=flash
Der ligger Flash-player på den, har selv haft problemer med Adobes Flash,
men denne virker hos mig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-09-07 21:36

Desværre kræver det Login, MEN BRUG FAKE ADRESSER.
Den eneste der skal huske det, er DIG

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-09-07 21:40

Citat
Hent en prøve udgave af
https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?loc=da%5Fdk&product=flash
Der ligger Flash-player på den, har selv haft problemer med Adobes Flash,
men denne virker hos mig.

Og burde være opTOOdate med Vista

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-07 00:36

Citat
Hent en prøve udgave af
https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?loc=da%5Fdk&product=flash
Der ligger Flash-player på den, har selv haft problemer med Adobes Flash,
men denne virker hos mig.

Og burde være opTOOdate med Vista

Hvad nytter det at forhøje/ når ????
Har du prøvet noget af det:

Kommentar
Fra : Zigarlos

Dato : 20-09-07 19:58

Tak til disken for forslaget.
Jeg installerede, men det resulterede bl.a. i at jeg ikke kunne komme online længere.
Så jeg besluttede til sidst for at afinstallere igen. Det hjalp dog ikke, så jeg måtte køre en systemgendannelse, og nu er jeg så tilbage til hvor jeg hele tiden har været

Jeg må nok bare erkende at jeg begik en fejl da jeg besluttede mig for 64bit versionen. Jeg må nok bare sidde med hænderne i skødet og vente på at Adobe eventuelt tager sig sammen og udvikler en flashplayer jeg kan bruge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 20:03

Citat
Jeg må nok bare erkende at jeg begik en fejl da jeg besluttede mig for 64bit versionen. Jeg må nok bare sidde med hænderne i skødet og vente på at Adobe eventuelt tager sig sammen og udvikler en flashplayer jeg kan bruge
.

Absolut en klog beslutning

Har du mulighed for det så brug XP lidt endnu

Kommentar
Fra : Zigarlos

Dato : 15-10-07 22:13

Hvis andre skulle have det samme problem, har jeg endelig fundet en løsning: jeg har ganske enkelt droppe IE7 og er gået over til Firefox. Det fungerer!