/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Standardgateway
Fra : NiinjaBoy
Vist : 378 gange
40 point
Dato : 12-09-07 20:10

Hejsa!
Er ny her..
Men har store problemmer med nettet på min bærbare windows.
Den siger der er god forbindelse den kan bare ikke gå på nettet!

Men endelig tror jeg at jeg er kommet frem til at standardgateway'en er offline=der står 0.0.0.0 eller noget i den stil..

Taak :D

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-09-07 20:41

Hvilken type internet abonnement har du og hvilken router bruger du?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 12-09-07 20:45

Har du prøvet at søge på kandu...? Der ligger garanteret svar et sted, f.eks.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=103776

De kloge ser nok fodbold - men nu er der pause, så måske kommer så bedre hjælp nu...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 12-09-07 20:46

Undskyld severino - vores svar har krydset hinanden!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-09-07 21:46

Oh yes yesseven, det er nok fordi jeg ikke gider se fodbold!
Det er konen i huset der slider på fjernbetjeningen!

Kommentar
Fra : NiinjaBoy

Dato : 12-09-07 21:50

har løst problemet ! ellers tusind tak for hjælpen !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-09-07 22:44

Hvad var dit problem så???????

Kommentar
Fra : NiinjaBoy

Dato : 13-09-07 11:54

noget med en proxy-server og noget med standardgatewayen.
min far ordnede det

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 13-09-07 18:00

Så mangler du bare at lukke spørgsmålet...

Det gør du ved enten at annullere det - men dine point er væk alligevel, og det er ikke så velset...

Eller også klikker du accepterer du det svar, som du synes bedst om og "følger vejledningen" med at uddele stjerner.

Og det gode ved at acceptere et svar (og dermed holde spørgsmålet "levende" til andre) er, at når så andre bliver nysgerrig efter at læse tråden, så betaler de dig nogle point tilbage hver gang!