/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows installer
Fra : Bakuda21
Vist : 448 gange
500 point
Dato : 12-09-07 17:17

Hejsa

Har et stort problem med min windows installer. Jeg har lige købt et virusprogram ti mange penge, men når jeg prøver at få det installeret kommer der en fejlmeddelse frem hvor der står at der er en msi komponent som ikke kan opdateres.

Jeg tror selv at jeg bliver nødt til at afinstallere windows installer og installere den på ny. Hvad Mener I

Men hvordan gør man så det
På forhånd tak

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-09-07 18:08

Har du prøvet at reklamere over for leverandøren af programmet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-07 18:49

Prøv at køre denne dial-a-fix :

kør: fix windows installer og derpå fix windows update for en sikkerheds skyld

http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 12-09-07 20:16

Hej igen
Nu har jeg selv ordnet det

Det var faktisk utrolig lidt man skulle gøre.
Jeg gik bare ind i kør og skrev command, og derefter MSIEXEC /UNREGISTER
og så MSIEXEC /REGSERVER bagefter

Jeg håber at det er i orden at jeg så anullere spørgsmålet :)
Men tak til de to som svarede

Annuller spørgsmålet
Fra : Bakuda21

Dato : 12-09-07 20:16

Har selv fundet et svar :)