/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kuffert
Fra : upyoursmate
Vist : 656 gange
500 point
Dato : 12-09-07 13:53

Jeg er den lykkelige ejer af et Micro Korg keyboard! Dog ville jeg blive endnu lykkeligere, hvis jeg kunne finde en kuffert at fragte det rundt i. Sagen er dog den, at det er svært at finde en kuffert med de rigtige mål, da den skal være 524 cm bred.

Jeg har været i Silvan og kigge på nogle ellers meget fine værktøjskufferter, (sort plast med metalbeslag - præcis det jeg ønsker) men de var ikke at finde i "min" størrelse.

Kender I nogle steder hvor de kunne have sådan nogle kufferter i diverse aparte størrelser?!

Mvh. U.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 14:17

Hvorfor skal den være 5.24 meter bred ?????

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 12-09-07 14:24

Firmaet ROX producerer tasker og kufferter efter dine mål.

http://www.rox-dk.com/3-3-00-00/koffer00.htm

Nu siger du at du har været i Silvan og kigge, det fortæller mig at du sikkert ikke er klar til at betale prisen for en kuffert, så du kunne jo ringe til ROX og høre om de ligger inde med en kuffert som du kan bruge, så du er fri for at bestille en kuffert og betale de omkostninger.

Men du kan Google dig frem til andre firmaer som producerer kasser/kuffert i specialmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 14:28
Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 12-09-07 14:31

Ja det er naturligvis 524 mm og ikke cm...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 14:34

Troede lige du havde købt ½ bus de kaldte micro

Nummer 3 og 4 i linket....

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 12-09-07 16:18

Har du kigget her?

http://www.musiciansfriend.com/product/Korg-MicroKase-Micro-Keyboard-Bag?sku=541510

Evt. også links nederst i venstre side...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 12-09-07 16:20
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 12-09-07 16:59

Citat
den skal være 524 cm bred

Hvor dyb - og hvor høj? Og er målet indvendig eller udvendig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 17:16

Ingen af delene....

Har du nogensinde set en 5.5 METER lang violinkasse.....

Den er sgu ikke til at køre på cykel med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 17:17

524 x 232 x 70 mm. 2,2 kg

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 13-09-07 09:16

Ja tak, lige præcis de mål, refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 09:29
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 09:30

Prøv at snakke med dem....

De har måske noget "originalt"....