/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
en der kan hjælpe
Fra : flipcool
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 12-09-07 09:38

Hejsa......står og mangler 3000 kr så´n rimelig meget pt.....en der kan hjælpe??......

flipcool

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 12-09-07 09:41

Hvilken rente vil du betale?
Og hvilken garanti kan du stille?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-09-07 09:43

Din bank ?

Kommentar
Fra : flipcool

Dato : 12-09-07 09:48

MacMadsen....havde nu mere forestillet mig at betale tilbage af 2 omgange.....nogen forslag da??

pve.....er lige blevet færdig med at banklån....så det er et dårligt forslag...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-09-07 09:50

flipcool - jeg kunne bare forestille mig at det er der du kan gøre det billigst/hurtigst

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 12-09-07 09:52

flipcool: Hvis du er færdig med at banklån, kan du vel optage et nyt?

Hvilken garanti kan du stille for lånet??

Kommentar
Fra : flipcool

Dato : 12-09-07 09:53

pve.....ja det har du self ret i....men har lige brugt 2½ år på at komme ud af et lån....så derfor er jeg ikke meget for det.....og så er jeg ved at skal skifte bank...ventede egentlig bare på at blive færdig med det lån.......

Kommentar
Fra : flipcool

Dato : 12-09-07 09:57

MacMadsen.....hvis det er privat lån så kan jeg stille mine private oplysninger såsom cpr nummer..bank osv til sikkerhed....ellers er det et spørgsmål om tillid......

læs overnævnte svar til pve ang banken.......

Kommentar
Fra : KitCL

Dato : 12-09-07 11:18

Heh, hvis jeg får 10.000 igen ;)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-07 11:33

Citat
pve.....er lige blevet færdig med at banklån....så det er et dårligt forslag...

Hvis du er færdig med lånet, er der da slet ingen problemer i at låne flere penge.

Jeg har et banklån, som jeg endnu ikke er færdig med, og et par gange om året modtager jeg tilbud om at forhøje lånet med X antal kroner.

"Lån nogle flere penge. Åhr, vil du ikke godt. Du skal slet ikke betale mere pr. måned. Så kom nu og lån..."

Bankerne er helt vilde med at låne penge ud. Men det er jo også det de lever af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 11:35

Dem kan du da låne i løbet at 10 min. i enhver forretning eller på nettet....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 12-09-07 11:37

hvorfor synes du det er en dårlig ide at låne i banken? Du er lige blevet færdig med et lån, det er vel fordi du har betalt alle ydelser, så kender banken dig og låner dig gerne igen.
3000 det er vel heller ikke mere end du kan få i kredit hos den du vil handle med, 2 afdrag siger du det får du nemt på kredit elller afbetalingskontrkt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 11:45

Det kræver ikke engang et lån....

Bare et midlertidig overtræk....

Det vil du kunne opnå i enhver bank hvis de kender dig for noget godt....

Så mon ikke der "stikker" mere bag.... Det er jo ikke en herregård det drejer sig om....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 12-09-07 12:16

3000 er sgu da ingen penge.

Og du kan sgu da skifte bank selv om du skylder millioner til banken. Den nye bank behøver da ikke overtage gælden, men skal bare åbne en konto for dig.
Har du ikke arbejde ?

Kommentar
Fra : flipcool

Dato : 12-09-07 12:26

hehe....tak for jeres henvendelser..... prøver at undgå men bliver nok banken jeg går til......

flipcool

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 12-09-07 13:18

Spørg Refi om lidt hjælp.
Han har netop modtaget sin præmie fra Kandu. Du skal være hurtig inden han får brugt alle pengene på cyberøl

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 12-09-07 14:35

Wow, er der ikke også lige en der kan låne mig 15.000 kr. Banken har sagt nej pga en skattegæld. Men pengene giver mig 150.000 tilbage i skat. Det er bare et spørgsmål om tillid