/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mobildiskotek i Sønderjylland?
Fra : Vindrue
Vist : 1023 gange
500 point
Dato : 12-09-07 00:34

Hej med jer.
Nogen der kender et billigt og godt mobildiskotek der kan spille til en 25 års fødselsdag i 2008? Behøver ikke være stort og kendt, men skal være godt og fra Sønderjylland.
Takker

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 500 point
Dato : 12-09-07 23:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 08:22

Hvad kalder du "billigt" ?????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-09-07 09:22

Se opslagstavlerne i Brugsen og ved købmanden. Ligeledes annoncerne i ugeavisen. Det bugner med annoncer, med unge mennesker med so oder so anlæg og bunker af plader, der tror de skal speedsnakke ligesom fæhovederne i lokalradioerne. Nogle er gode nogle er dårlige.

Hvorfor ikke leje en jukeboks og et sæt speakers der vil noget?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-09-07 09:25

PS Selv gammel DJ. Og 18 og 25 års fødselsdage er ikke sjældent noget med boksekampe og bøvl...Det er næsten lige så træls at spille til, som fest i idrætsforeningen (umådeholdent druk).

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 13-09-07 11:38

3773 du er at høre på.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-09-07 14:24

Jamen god dag Kaj S........ Var du ikke hoppet i Kilen?

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 13-09-07 15:49
Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 13-09-07 19:33

3773 er du dum eller dum ??
Hvad fanden er kilen du snakker om.
Der er squ et eller andet du har fået galt i halsen, eller skyldes det iltmangel ved fødslen, din latterlige

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 13-09-07 19:35

Tag lige det her spørgsmål seriøst ik?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-09-07 11:14

Prøv at kigge på et landkort over Struer Kaj (eller Eddie eller hvad du nu vil kaldes idag).

Sorry Vindrue. Kaj's problem er at han er afsløret som en multiprofil på kandu, der har kørt en meget grov hadekampagne på en anden profil (Arne.Jakobsen). Et par af hans profiler er blevet udelukket, for ualmindelig grov opførsel. Nu forsøger han så igen ved svinsk tale at fjerne opmærksomheden fra hans egen ækle personage og opførsel ved at bruge grimme ord. Hvis du scanner hans historik lidt, vil du også se at han antyder han selv er af anden etnisk herkomst og derfor forfølges af racistiske årsager. Dette er totalt løgn. Det er ligeledes løgn han ikke ved hvad Kilen er. Han er bagmand for en hadeside på nettet der udelukkende har til formål at tilsvine Arne Jakobsen. Men ellers se her http://kandu.dk/userhistall.aspx?uid=189952&mode=0 I disse spørgsmål ser du nogle af Kajs forskellige profiler på slap line.

Godkendelse af svar
Fra : Vindrue

Dato : 16-09-07 20:15

Tak for svaret Olesen-50.