/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
USB-key som cdrom
Fra : TLT
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 11-09-07 21:48

Hej kan man gøre sådan at windows ser en usbkey som en cdrom så man kan søge efter drivere på den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 21:50

ja ja du klikker bare på Gennemse og viser den vejen til din usb

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 21:51

Den ser den dog ikke som en cdrom men bare som et lagermedie. At der stadig står Har diskette er et levn fra gammel tid

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 21:58

Citat
Hej kan man gøre sådan at windows ser en usbkey som en cdrom

Nej....

Der er selv Vista for klog

Men den kan sagtens søge på den alligevel.....

Kommentar
Fra : smik

Dato : 12-09-07 08:30

Prøv og kigge her...
http://www.eksperten.dk/artikler/614

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 12-09-07 10:03

Man kan ikke sætte den til at søge på en hel usb-key da den ser den som en harddisk, det er derfor jeg har oprettet dette inlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 11:12

???????

Hvorfor mener du ikke det - det er da ikke anderledes end hvis du søger på en harddisk.....

Jeg har da masser af biblioteker på mine "pinde" - dem kan jeg da bladre rundt i nøjagtig som på harddisken....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 11:14

Du kan selvfølgelig (når vi snakker driverinstallation) KUN søge i det bibliotek du peger på - ikke underbiblioteker - det kan du heller ikke på andre medier.....

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 12-09-07 11:51

Det er jo lige præcist det der er mit problem, så kunne det jo være snart hvis man kunne søge på en hel usb-key

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 11:54

Så søger du bare i stifinder på .drv filer.....

Så har du stien og kan bruge den i installationen

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 12-09-07 12:19

JA men har 2,5 gb drivere så ved ikke lige hvad det er for en jeg skal bruge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 12:40

Det er da også underordnet....

Det finder den da selv når du bare "leder" den til biblioteket....

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 12-09-07 12:48

Nej for har det normalt til at ligge på en dvd, men ville gerne at den kunne søge på usb-keyen så det er slet ikke underordnet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 12:52

Du har ikke rigtig andre muligheder....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 12:53

Hvad i himlens navn bruger du 2.5 GB drivere til ??????

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 12-09-07 13:57

hvis jeg ikke kan finde en driver sætter jeg den bare til at søge på den så finder den den, og jeg spare en masse tid. Bruger den dagligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 14:01

Du må have et kolossalt behov for drivere