/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til kandu - nye emner?
Fra : JanneP
Vist : 534 gange
200 point
Dato : 01-02-03 17:28

Kunne I ikke lave et emne, der hedder håndarbejde - f.eks. under kategorien fritid?

Eller vil man per definition eller af teknisk umulighed ikke oprette flere emner?

JanneP

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-02-03 21:11

Kære JanneP

Hvis KanDu ikke ønsker at oprette flere kategorier, Synes jeg bare du skal oprette dit spørgsmål/eller Tips i kategorien Fritid og så lade din egen "Overskrift" hedde f.eks håndarbejde/strik eller håndarbejde/syning o.s.v.
På den måde opnår du samme effekt for os, der læser det.
Prøv det - og du kan se at det virker.

De venligste hilsener
Franksp

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 01-02-03 21:45

ja jeg synes også at kandu godt kunne oprette nogle flere kategorier. Men hvis de ikke vil så kan du jo gøre som Franksp skriver

/Steffan

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 01-02-03 23:04

Hej alle!

Ork - FranksP - det har jeg gjort!

Jeg spørger bare af nysgerrighed. Blot fordi jeg ikke kunne lade være med at undre mig, da jeg så at et spørgsmål, som ellers kunne være placeret under ovennævnte forslåede kategori, var placeret under hus og have... (No offence!)

MVH JanneP

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 200 point
Dato : 04-02-03 22:12

Hej Janne

Godt indlæg synes jeg, du har fat i noget af det rigtige....
Kommunikationen er desværre nogle gange MEGET mangelfuld her.
Jeg taler selv af erfaring :

http://www.kandu.dk/dk/tip/3008

Det reagerer man ikke på, selvom man nok burde gøre det.

Så klø på, på et eller andet tidspunkt, kan det være de vågner op ?

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 05-02-03 19:40

Tak zonker!

Jeg prøver.

Godkendelse af svar
Fra : JanneP