/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vedr. Nordicmafia.org
Fra : moltov
Vist : 508 gange
20 point
Dato : 11-09-07 08:43

*Hej Alle

Det er dog nu mere et tip, men i skal også lige have muligheden for at kommentere det

Men jeg vil gerne advare mod nordicmafia.org/nordicmafia.dk. Det er et gangsterspil. Spillet er for så vidt ok, men når man så har brugt masser af tid på at spille det, nulstiller ledelsen spillet så man skal starte forfra.

Første gang de gjorde det tænkte jeg "Ok, jeg prøver igen" Men nu har de igen gjort det. Dem der kun får sine "Ranks" tilbage, er dem som bruger penge på det. Så medmindre i vil bruge penge på det, så spil det ikke. I vil blive skuffet, når de igen nulstiller spillet.

Gudskelov for andre gode og lækre online spil

Fortsat god dag.

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 20 point
Dato : 11-09-07 08:47

Hmm... Hvad er problemet, når du ikke bruger penge på det?
Du mister vel heller ikke nogen så?

Det der er der andre sider der gør, fx. www.skolespil.dk
Her nulstilles hver måned, Så har "ikke så gode" også en mulighed for at prøve at få flere points ved at slå en rekord.

Det er vel også forståeligt, at dem der betaler ligesom har lidt fordele.
Det er jo ikke gratis at lave et spil, ligge det på nettet mm.

Jeg synes det er helt fint.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-09-07 08:51

Hej Jeb3

Vi er for så vidt enig. Det er nok også mere mit eget "selværd" som er strøget sig en tur...Fornu var man endelig nået rimelig langt i spilllet. Så hænger man altså med næbbet, når man logger på for at spille. Specielt når man ikke får en slags advarsel over det.

Eller måske bare mere en retningslinje på, at spillet har en tidshorisont.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 11-09-07 09:17

Hvad er problemet med advarsel, når du i første indlæg skrev:

Kode
Dem der kun får sine "Ranks" tilbage, er dem som bruger penge på det

Altså: man får ranks tilbage ved at blive betalende kunde. Så må folk selv afgøre hvor vigtige deres points var.

Mon ikke spørgsmålet kan lukkes? Det er vist besvaret...

Fortsat god dag.

--
Med venlig hilsen

Henrik Blunck
www.tjenfritid.dk - www.findaround.eu - www.ad4life.eu
www.blunck.dk - www.polblog.dk - www.salgstekst.dk

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-09-07 10:10

Hej Henrik

Problemet er, at de har genstartet spillet uden "Advarsel" Så man havde faktisk ikke en jordisk chance for at Købe de point.

Moltov. - Der nu lukker for emnet kl. 12.00

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 11-09-07 14:43

Tak for svaret jeb3. (og Henrik)

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 11-09-07 18:50

velbekomme.

PS: Tak fordi du er en af de få herinde på Kandu, der lukker spm. Meget flot, og desværre også alt for sjældent.