/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
vådrumsfugning?
Fra : trudslevperle
Vist : 758 gange
100 point
Dato : 10-09-07 16:21

Hej
Er i gang med at lave badeværelser, er der nogen der kender en der kan lave de silikonefuger som skal laves i et vådrum? i roskilde området?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 16:33

Dem kan du da selv lave hvis du kan lave alt det andet....

Alle kanter langs gulv til væg
Alle hjørner fra gulv til loft

Altså alle steder hvor noget kan "give sig"

Der findes masser af hjælperedskaber til at lave den pænt glat.....

En flad pind dyppet i lidt opvaskemiddet giver en flot finish...

Ellers findes der små plastic plader der gør det samme....

Kommentar
Fra : T_Totalservice

Dato : 10-09-07 16:34

Øhm ja, jeg kender mig selv ret godt Har lavet 12-13 badeværelser så der er lidt erfaring der og befinder mig normalt ca. 20 min fra Roskilde. Du er velkommen til at sende en privat besked eller mail på: t-totalservice@hotmail.com

mvh

thomas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 16:43

Det var godt nok en heldig dag du lige valgte at blive medlem af Kandu

Og kun 1 uge efter spørgeren....

Det er som at vinde i lotto.....

Kommentar
Fra : T_Totalservice

Dato : 10-09-07 16:48

Fornemmer jeg en smule paranoia

Hvis du hentyder til at spørgeren og mig skulle være samme person, så er du på helt gale veje!

Kommentar
Fra : trudslevperle

Dato : 10-09-07 16:58

jeg er ikke super gør det selv, men tager gerne imod gode råd og adresser.

P.s. hvorfor være på kandu hvis man lider sådan af noia, refi.....
men til din info, har jeg ingenting med din hentydning at gøre....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-09-07 18:43

Refi er vores sporhund her på kandu.
Rart med èn,der holder øje med skittet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-09-07 18:48

Vil lige tilføje:Han kommer også med mange kvalificerede svar.Heldigvis.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-07 19:21

godt iagtaget REFI ....... heldigvis er dette forum da stadig "hjælp til selvhjælp" og ikke lokalavisen ....
...... men hvad pokker hvis begge brugere har glæde af det, så er alting jo godt ....
held og lykke med badeværelset
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 19:28

Rolig nu

Hvis "handyman" for lidt kroner i kassen og "handywoman" lærer noget nyt....

Så har alle da gjort en god handel.....

Men et "lykketræf" har vi alle brug for i ny og næ....

Annuller spørgsmålet
Fra : trudslevperle

Dato : 10-09-07 19:37

mangelende seriøsitet!