/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
skarpere billede program
Fra : Caine
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 10-09-07 14:18

hej

Jeg leder efter et program til få ens digitale billeder til at blive skarpere, da mange af dem er taget på et tilrøget discotek....

Jeg ved at MAC har et program indbygget i os x, men jeg bruger windows

/Caine

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 14:21

ALLE billedbehandlingsprogrammer kan "fuske" lidt med billeder.....

Der kan ikke gives nogen generel løsning - du skal prøve dig frem....

Photoshop
PaintShopPro

2 udmærkede programmer til formålet

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 10-09-07 14:25

tjekker det lige ud m8

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-09-07 14:28

Hvad med XN View.

Kan downloades her: http://www.pcworld.dk/download/13/1462

Og du kan se en test af det her: http://www.pcworld.dk/art/7946?page=7

Kommentar
Fra : VilladsOlesen

Dato : 10-09-07 15:02

Google Picasa er også genialt. Faktisk tror jeg, af gratisprogrammer, at Picasa er det aller bedste!
LINK: http://picasa.google.com/

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-09-07 15:30

det er meget begrænset hvad et program kan hjælpe dig, når billederne er røgfyldte og uskarpe. Det er kun meget lidt også photoshop som koster en del. Tag nogle ordentlige billeder, køb en ordentlig blitz og brug ikke den indbyggede blitz. Den er ikke noget værd.
SORRY på diskotek igen.

hawaii7

Kommentar
Fra : camillahey

Dato : 04-10-07 21:30

Prøv evt. at give billedet mere kontrast