/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Windows Media Player
Fra : Goliath
Vist : 1586 gange
500 point
Dato : 08-09-07 20:14

Hej med jer igen.

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan brænde en lyd cd, selv om jeg har en brændeliste klar til at brænde, men den vil ikke finde min brænder.

MVH. Goliath.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-09-07 20:22

prove at installer nero
Den er bedste programme til brænd en lyd cd

Du kan godt download herfra

http://www.download.com/Nero-7-Ultra-Edition-Enhanced/3000-2646_4-10709139.html?tag=lst-0-1

Held og lykke
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-09-07 20:23

Husk at acceptere svar hvis du synes den er godt løsning
tak

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 08-09-07 20:31

Hvis løsningen ikke er god, så gør du bare som pk2dk99 - anulerer dem:
- Ubesvarede 0
- Besvarede 21
- Annullerede 24
- Slettede 0
Ialt 45

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-09-07 20:32

yessssssssssssssssssss .

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 08-09-07 20:39

Hej henrikkrebs
Hvad mener du med at annulerer dem.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 08-09-07 23:57

'annulere dem' - det var en spydighed rettet mod pk2dk99 der åbenbart annulerer over halvdelen af sine spørgsmål - mange af dem synes jeg umiddelbart er OK besvarede.

.. og så er han så ivrig efter at få sine egne godkendt. Det er ikke i overensstemmelse med janteloven

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 23:58

Hvilke muligheder har du for at brænde, har du Nero eller andre brænder programmer ? Kan de eventuel finde din brænder ? Kan du brænde med Windows indbyggede brænder program ? Der er mange muligheder for at hente gratis brænder programmer, men det hjælper jo ikke hvis der fejl på din brænder

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 09-09-07 00:07

Først og fremmest skulle du gerne kunne genfinde dit drev som et CD-RW drev eller DVD-RW drev. Hvis du ikke kan se det, så har du et driver-problem, ikke et brænde-program problem.

- på begge mine står der DVD-RW - jeg er ikke helt sikker på at der på en CD-brænder skal stå CR_RW, men mon ikke?

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 09-09-07 07:13

Hej o.v.n.
Den kan sagtens finde de forskellige spil og musik.Men hver gang jeg sætter den til at brænde,så kommer den fram og siger (gem image) i Nero oppe i øverste højre hjørne vor der står vælger en brænder står der kun Image Recorder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 11:28

Nu har jeg ikke Nero på den computer jeg har tændt i øjeblikket, så jeg kan ikke se hvad min skriver, kan der være problemer med drevet ? Hvilken brænder drev har du (den du lægger skiven i, når du vil brænde) ? Prøv at åbne Denne computer og højre klik på dit brænder drev, hvad står der ? Se særlig efter under fanebladet Indspilning.
Nu har du stillet spørgsmålet som et MediaPlayer problem, helt nøjagtig hvad skriver den til dig ? Har du før brændt lyd CDer med MediaPlayer

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 09-09-07 13:42

Nero er den bedste----- prøve den link som jeg har sendt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 13:46

Spørgeren har Nero allerede, eller er der noget jeg har misforstået

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 09-09-07 18:05

Hej pk2dk99.

Hvor er nøglen til denne Nero.

PS: Ellers kan jeg jo ikke finde ud af om den virker.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 09-09-07 18:08

Hej o.v.n.

Nej det har du ikke misforstået.Men jeg kan ikke huske om jeg nogen sinde har brændt eb CD på Media Player.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 20:26

Jamen hvad skriver programmet til dig, når du har klikket på menuen Brænd cd og har sammensat en brænde liste, øverst i min står: Læg en tom cd i drev E (det er bare når jeg tester, selvfølgelig har jeg en i, når jeg brænder)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-07 14:02

Lige nu har jeg købt og hentet et album fra TDC musik butikken og går igang med at brænde, du får fremgangmåden trin for trin, håber det hjælper dig på vej jeg bruger MediaPlayer 11: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx den bedste MediaPlayer fra Microsoft, efter min mening, 10eren ligner hvis det er den du har, jeg er færdig med af afspille for at hente licens og går nu til brænding, MediaPlayer står på Aktuel afspilning, jeg går til højre og klikker på Brænd, i listeruden får jeg mulighed for at brænde Aktuel afspilning, nederst i ruden, klikker på den og kontrolerer at alle er der, øverst står der CD drev E, Lyd CD, Indsæt en tom cd, det gør jeg, MediaPlayer tygger lige lidt på den og nu står en bjælke med 18.59 tilbage og jeg klikker på Start brænding nederst i ruden, playeren analyser og forbereder alle numre, og brænder dem derefter, få minutter efter har jeg en perfekt lyd cd til anlægget
Hvis din MediaPlayer gør anderledes, så skriv nøjagtig hvilke fejl du får, så vi kan hjælpe dig på vej

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 10-09-07 16:03

Hej o.v.n.
Jeg har også 11,men når jeg har trukket dem over jeg skal brænde, vilden ikke vidrer nede i højre hjørne, den er ikke aktiveret. den kan ligsom ikke find ikke en brænder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-09-07 01:35

Har du en cd/dvd brænder drev ? Eller kun en dvd/cd rom drev ? Har du højre klikket på drevet i Denne computer ? Hvad står der under Egenskaber ? Er der et faneblad som hedder Indspilning ?