/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Billedprint M/text
Fra : Crowone
Vist : 937 gange
20 point
Dato : 08-09-07 16:16

hej, Jeg skal printe et billed hvor der også er text på. det skal gøres på en T-shirt, hvordan får jeg gjort billed spejlvendt så det bliver rigtigt når jeg stryger det på t-shirten

Mange hilsner og Tak
Carsten

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 08-09-07 16:45

Samme menu i dit billedbehandlingsprogram som du finder funktionen til at rotere billedet. I Photoshop hedder det flip.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 20 point
Dato : 08-09-07 21:26

Afhænger af hvilke programmer du har til rådighed.
F.eks Photofiltre der kan downloades gratis her:
http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 23:15

Ja med PhotoFiltre er det nemt, åben billedet i programmet, du kan skrive teksten på billedet med PhotoFiltre og bagefter spejlvende billedet, når har billedet i programmet, klikker du på Billede oppe i værktøjs linjen, og klikker på Tekst for at skrive på billedet og på Spejlvende vandret for at vende billedet, så er den klar til printeren

Godkendelse af svar
Fra : Crowone

Dato : 09-09-07 14:52

Tak for svaret dabj.