/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til min hjemmeside
Fra : tigerlover
Vist : 509 gange
20 point
Dato : 08-09-07 01:20

jeg har en hjemmeside med et lproblem den alt min info stå på eng og ville gerne ha den på dansk vis der er nogle der kunne hjelpe mig med det jeg har ikke så maget tid og vis i har nogle gode ider om hvad der kunne gøre bærer på min side ville det vager fedt jeg har sporet et anne sted jeg hade ikke set der hvar et sted for hjemmesider undskyld stavefejl

Link: http://www.kandu.dk/Spg109175.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 01:56

Du glemte linket til siden: http://www.thebigcats.dk/ det andet spørgsmål bliver lukket om en times tid, og det varer en måned før andre kan læse den, uden at købe spørgsmålet Du behøver ikke undskylde stavefejl her i forum, ikke alle staver lige godt, men på din side bør du få rettet stavefejl, og få den engelske tekst oversat bedre

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 08-09-07 11:15

NÅ JA det gjore jeg også igen men hvad faden kl hvar også lort om natten man kan da heller ikke huske alt !!!! :)

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 08-09-07 14:58

Citat
NÅ JA det gjore jeg også igen men hvad faden kl hvar også lort om natten man kan da heller ikke huske alt !!!! :)

Kære Tigerlover
Dine mange stavefejl kan man da leve med
men dit sprogbrug - lavere end gadedrengenes niveau
gør at du støder 80% af befolkningen fra dig!

Tilbage har du de 20% på samme niveau.

Det var ellers en udmærket sag

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 08-09-07 16:07

ja de 20% må så hvare min familie *SS* Sry for sprogbrug

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 08-09-07 16:28

- det var et flot første skridt

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 09-09-07 02:28

jeg har få lave ligt på den nu viker mit album

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 11:47

Hehe der er fremskridt er det kun hos mig, at US linket ikke virker ? Og er det korrekt et eller andet siger mig, at der ikke skal stå ON US jeg er ikke ekspert i noget som helst, og slet ikke sprog, men jeg synes det lyder forkert, hvorfor ikke bare skrive ENGLISH, undersiderne har jeg ikke gennemlæst endnu, kommentarer kommer hen ad vejen. God rest weekend

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 09-09-07 13:19

jeg har ikke lagt et link ind på on us det kommer jeg skal nok skrive ENGLISH på knappen vis du menner det ville vare beder