/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone - hvad er der med den ?
Fra : invisible
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 07-09-07 08:35

Jeg undre mig over hvad det er man i USA synes er så fedt ved Apple´s Iphone ?

Når jeg kigger på specifikationerne på den så ligner det en Nokia, Qtech (HTC) eller en Sony Ericsson specifikation som er 2-3 år gammel.

Apple slår det stort op at det er en multimedia telefon ?????
Den har både 2.0 Mpixel kamera og man kan gå på internettet - øh jaaaa, det kunne alle andre telefoner for xxx år siden.

Ved godt hvad jeg ville vælge en Nokia N95 eller en Iphone...............
Skulle det være med touch screen kunne en HTC nok klare opgaven

Køber folk sådan en telefon bare fordi det er en Apple eller fordi man er lidt små dum ???

Man kan jo kun undre sig, men nu har amerikanerne aldrig været fremme i skoende når det kommer til mobiltelefoner.
Da vi andre begyndte med Nokia unden antenne som kunne ligge i en lomme, brugte de stadigvæk Motorole, med klap og træk ud antenne - fnis.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 07-09-07 08:38

Citat
Køber folk sådan en telefon bare fordi det er en Apple eller fordi man er lidt små dum ???

Ja - danskere incl.

"Vi" køber IKKE telefoner for at ringe

De skal helst kunne en massse vi aldrig får brug for....

Og så skal de jo jo se bedre ud end sidemandens....

Hvad var spørgsmålet

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 07-09-07 08:57

Intet spørgsmål - blot undren over at folk/amerikanerne hopper på Apple´s salgstaler

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-09-07 11:25

refi skrev:
Citat
"Vi" køber IKKE telefoner for at ringe [Hahahahaha]

De skal helst kunne en massse vi aldrig får brug for....

Og så skal de jo jo se bedre ud end sidemandens....

Du har til dels ret. Jeg bruger min mobil meget, og har da også haft alle de smarte med de "fede" funktioner. Men vender altid tilbage til de simple som kunne være, som nu, en Nokia 6233.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-09-07 12:05

Jeg synes nu, det er fedt, at mobilerne kan en hel masse, og for mit eget vedkommende skal jeg aldrig mere have en mobil uden WLAN.

Men jeg er helt enig i, at iPhone ikke har det store at byde på, så det er heller ikke en telefon, jeg skal have.

I øvrigt kan du læse en lang, men meget underholdende diskussion om iPhone her:

http://mobil-forum.dk/showthread.php?t=10260

Muligvis skifter du så mening - men jeg befinder mig nu stadig på nejsiden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-07 12:25

Selvfølgelig er det da vejen frem at vi "render" rundt med komputeren i lommen.....

Om 20-30 år er det hele sikkert indbygget i dit ur.....

James Bond har ikke levet forgæves

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-07 12:26

Spørgsmålet er så om vi alle skal rende rundt med "alienøjne" for overhovedet at se alle de informationer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-09-07 12:48

Og her er så en udførlig dansk anmeldelse af dyret:

http://www.mobiltest-danmark.dk/index.php?id=articles&article=157

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-07 18:28

Iphone er ren blær, ligesom Ipod som ikke kan en skxx mere end andre billigere mp3 afspillere, du giver mindst 1000 kr for navnet og resten er ikke prisen værd, prøv at læse her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=32230 så længe Iphone ikke kan bruge 3 nettet har den ingen fremtid her i landet

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 08-09-07 18:53

Da man stort set ikke bruger 3 nettet i USA, er det ikke nærkeligt at den Amerikanske model ikke har 3g..

Når den kommer til Europa, burde den ha' det, da det er, det klart mest brugte af hurtige mobil-net forbindleser i Europa..

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 09-09-07 12:36

Sikke noget lort, den først skulle udkomme i 2008 nu i Danmark

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 22-11-07 14:50

Tak for svaret refi.