/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kelly family hit
Fra : WarBitch
Vist : 817 gange
30 point
Dato : 06-09-07 22:52

Hej!
Når jeg nu siger Kelly Family, så er der garanteret nogle som kan huske dem, og som kan fortælle mig hvad det er for en sang jeg er helt vild med, med dem.. hehe.. Aner ikke hvilken en det er, for jeg var ganske lille da de var fremme.. Men det er sikkert deres største hit.. Nogen der har en idé om hvilken det er? - En som man hørte hele tiden da de var fremme.. Og kan kun huske at det kun var den ene sang jeg så godt kunne li.. Anyone?
WB

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-09-07 22:56

Cower the road

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-07 22:56

Some time I wish I were an angel

mvh dova

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-09-07 22:57
Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 40 point
Dato : 06-09-07 22:58

Ups, den heddder "An angel"

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 06-09-07 22:58

som jeg sagde, kan intet huske af den, så en tekst vil ikke hjælpe meget.. :S

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-07 22:59
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-09-07 22:59

Hvad f. kan så hjælpe når du ikke ved en skid.

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 06-09-07 23:00

Slap af Teil.. Håbede bare på nogle forslag som jeg så vil lytte igennem.. Ingen tvinger dig til at skrive, og ingen beder dig om at skrive sådan..

Godkendelse af svar
Fra : WarBitch

Dato : 06-09-07 23:02

Tak for svaret dova. Det var lige præcis den, kan jeg sagtens huske nu .. Der skal ikke meget til når sangene egentlig er så kendte..

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-09-07 23:06

Fell in Love with an Alien i en forkølet udgave.....

http://youtube.com/watch?v=gVkDf6brE3E

ziggy99