/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
PowerPoint - kvitteringsside
Fra : hovhow
Vist : 805 gange
50 point
Dato : 06-09-07 22:35

Hej kanduer!!

Jeg har lavet en præsentation på een slide i PowerPoint 2000 og det irriterer mig lidt, at jeg til sidst får den sorte skærm og ""Slut på diasshowet. Klik for at afslutte".

Hvordan indstiller man, så præsentationen blot slutter med sidste annimation, og bliver stående hvor den er?

Tak for hjælpen!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 06-09-07 22:58

Kan du ikke bare lade være med at trykke videre fra den sidste slide.. - eller??

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 06-09-07 23:02

problemet er at slideshowet/animationen kører af "sig selv", og til sidst..: "Sort skærm" - kan man ikke slå fra/til, at slideshowet skal stoppe når sidste animation er kørt, og så bare blive stående dér?

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 06-09-07 23:03

Højreklik på sidste dias og vælg diasovergang... - og marker "ved klik på musen" - under fremfør dias...

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 06-09-07 23:22

Der er kun een slide i præsentationen - til gengæld er der en del animation "undervejs" som jeg gerne vil have kører af sig selv - men den sorte "slide" som kommer automatisk til sidst, vil jeg gerne slippe for.

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 07-09-07 00:52

Funktioner - Indstillinger - fjern flueben ved, afslut med sort dias

Kommentar
Fra : lillebror4000

Dato : 07-09-07 19:49

min lære på teknisk skole har en hjemme side med hjælp til alle mulige programmer som mugligvis kan være til hjælp

lyp.homepage.dk skriv det som det står det er uden www

Accepteret svar
Fra : Rosco40

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-07 11:38

Har du kunnet bruge noget af det ?

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 11-09-07 22:50

Tak for svaret Rosco40 - det var dén jeg ledte efter!

M.v.h.
HovHow