/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
IPHONE HJÆLP
Fra : Diro
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 06-09-07 14:16

Hej

Jeg har bare forelsket mig i den iphone...
Er der nogen der ved hvor man kan få den hacket henne?/ låst op til at bruge i Danmark.
Vil bare have den:D

Håber i kan hjælpe mig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-07 15:12

Det er ikke blot et spørgsmål om at få den "låst op"......

Du er nødt til at vente til den kommer til DK...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 06-09-07 19:39

De sørget godt for at man er nødt til at vente

Venter også bare på at den kommer..

Undskyld at jeg stiller et spørgsmål i din tråd, men måske vil det os' interesser dig..

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 06-09-07 19:41

Hov! mit spørgsmål forsvandt

Nogen der ved hvornår den udkommer i Danmark? -Synes ikke folk er helt enige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-07 19:48

Citat
Det tog kun lidt længere end en måned, før hackere fik succes med at knække Apples SIM-lås i iPhone, der låser telefonen til det amerikanske teleselskab AT&T.

Men det betyder IKKE at den kan bruges med dansk SIM-kort

Citat
Processen kræver nemlig stadigvæk blandt andet et tomt SIM-kort og en SIM-kort-skriver.

Den skulle dukke op inden jul....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 06-09-07 20:07

Okey, det er også de,t jeg har hørt..

Så er der bare nogen der siger at det er i Europa og at den først ville komme efter jul her i norden.. (Der godt nok også er Europa, men i forstår)

Når man køber den, er den så låst til et dyrt teleselskab? -Synes den er dyr nok i forvejen

Havde tænkt mig at købe den lige når den udkommer, men er lidt i tvivl nu, da den Amerikanske allerede er faldet $200. Så er der jo meget at spare ved at vente nogen måneder, eller hvor lang tid der er gået siden den udkom..?

Kommentar
Fra : Diro

Dato : 06-09-07 20:48

Tak for svar, må så desværre også være den der venter Øv...