/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ferie
Fra : fjordglimt
Vist : 369 gange
44 point
Dato : 31-01-03 21:46

hvad med de græske øer er der godt at holde ferie?og på hvilke af disse øer er bedst?hvad er billigt at købe? hvad med drikkevare er de også billig?er maden også god ?,og hvad er bedst? er der ellers andre steder i verden hvor der er billigt og kønt at tage hen og rejse.

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 44 point
Dato : 01-02-03 00:30

Nu er det måske IKKE lige den bedste gruppe at stille dette spørgsmål i, men:

Jeg er selv undfanget på Kreta... Hvis Malta kan tælle med som en "græsk" ø -- er jo tidligere del af det engelske "Commonwealth" er dette et dejligt sted. Havde for ca. fem år siden en dansk kæreste, der havde levet i 7 år på Malta. Hun anbefalede varmt øen som feriested, men ville ikke tilbage på øen pga. hendes eks-mand...

Endvidere er det altså heller ikke så tosset på den franske sydkyst...

Tag på www.mytravel.dk og kig dig lidt omkring...

Henrik, Slagelse

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 01-02-03 18:17

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 02-02-03 15:09

er der slet ikke nogen der er ude at rejse engangimellem?