/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scooter 45``?
Fra : martinussen
Vist : 388 gange
45 point
Dato : 31-01-03 21:41

Hvor stor er bøden hvis man med et knallert kørekort blive stoppet på en scooter 45`?

(Jeg ved godt det ulovligt)

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 31-01-03 23:07

Uha. den er pænt stor. 5000 til dig, 3000 til ham du har "lånt" den af +at du ikke kan få kørekort før du bliver 21 år.

Så hold dig fra det

vh. dr_scooter

ps. har prøvet det dog fik jeg ikke udsat mit kørekort (sker ellers i de fleste tilfælde)

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 45 point
Dato : 31-01-03 23:09

pps. loven er den samme som for knallert45/scooter45 er den samme som bil...

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 31-01-03 23:34

Tak du... JEg holder mig fra det.. Det var bare bl.a. fordi jeg kunne købe en billig.. Men jeg kan sgu ikke finde nogle rimelige knallerte-30. Mon ikke der sker noget her i foråret..