/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Arto..
Fra : Daxxa
Vist : 875 gange
300 point
Dato : 05-09-07 19:18

Hejsa folkens..

Så har jeg problemer igen, denne gang er det så arto..

Jeg kan ikk rette min profiltekst eller sætte billeder ind lii nu ikke engang gå ind i min profil den kommer bar me a siden ikk ka vises.
HAr prøvet a snakke med en a supporterne men de ved ikk hvorfor, de sir bar det er min computer.
Andre kan godt rette min profiltekst, men formaterede min computer tirsdag men det hjælper ingenting.
Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-07 19:25

Spørg du på Kandu om brugen af Arto

Mon ikke "børnene" der ved det bedre end her.....

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-09-07 19:26

det er vist bedre at du spørger i børnehaven

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 19:28

Kæft hvor er i godt nok sjove...
Hvis i ikk har noget andet a komme ud me syntes jeg bar i skal holde jer væk herfra...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-09-07 19:29

Du kan godt komme ind fra en anden computer?

Hvor hurtig er dit net? www.speedtest.net

Er IE, java, flash... og videre opdateret?

Er din computer ellers hurtig nok?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 19:31

Jaa,
IE Java og flash er opdateret.
Skulle da mene min computer er hurtig nok, 1024 mb ram,
1,8 Ghz processor.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 19:33

Ka være det er internettet, er altid på trådløs og forbindesen af lav.
Download: 1670
Upload: 109

Tak for du i det mindste vil hjælpe. Kandu er vidst ved a blive lidt mere reklame sted for dit og dat...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-09-07 19:43

Trådløs er altid et problem

Har du prøvet at slutte den direkte til uden om det trådløse?

Hvad sker der når du går ind på det? Fryser skærmen, bliver den aldrig færdig med at loade eller hvad sker der?

Hvorfor er i så lede? -Med alle jeres børnejokes? Har i noget imod Arto?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 19:45

Den blir bar næsten aldrig færdig med at loade, Når den gør kommer der bar at siden ikke kan vises.

Nej har ikk prøvet uden om det trådløse, da der er et stykke vej fra min com til der hvor router osv ståår.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-07 19:48

Citat
Har i noget imod Arto?

Nej.... men hvis jeg vil handle i IRMA går jeg da ikke i brugsen

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 19:50

Håber godt nok du syntes at du selv er sjov, ellers har du hvert fald et ret stort problem....

Skrev overskriften : "ARTO" netop så folk som dig ikk kom men det gjorde de jo...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-07 20:12

Citat
Kæft hvor er i godt nok sjove...
Hvis i ikk har noget andet a komme ud me syntes jeg bar i skal holde jer væk herfra...

Smut du i stedet over i børnehaven, puds næsen.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-09-07 20:21

Citat
Nej.... men hvis jeg vil handle i IRMA går jeg da ikke i brugsen

Hvis du ikke ved hvor IRMA ligger eller de ikke havde varen, kan man jo blive nødt til at prøve Brugsen..
____________
Nåh...

Har du prøvet at slå noget af IE's sikkerhed fra? -Har haft problemer med at IE7 tjekker/scanner (Ved ikke hvad den helt gør) alt på siden, når man går ind på den..

Du kan se om den gør det nede i bunden, hvor du også kan se den loader. -Bare en micro loader dims/streg. Tjek lige om den er i gang der..

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 20:23

Der er ikk en lille streg der gør noget, Kun i Phishing Filteret?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 20:26

Ka ikk se hvorfor man skal komme og kritisere andre?
I kan da bare blive væk her fra dette spørgsmål når det ikk har jeres interesse?
Som sagt stod der i overskriften hvad det var om...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-09-07 20:35

Kandu er bl.a et teknisk forum for vidensdelig.
Så et teknisk spørgsmål her er da temmelig relevant.
Det kunne jo være at vi viste hvad der blokkerer for adgangen.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 20:36

Os derfor jeg henvendte mig her,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-07 20:41

daxxa - hej

nu kender jeg ikke - af gode grunde arto - men kiggede lige -

prøv lige at køre den her og se om der er noget du ikke har fået opdateret og har brug for - det vl fremgå hvis du har en gammel version af et eller andet

http://secunia.com/software_inspector/

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-09-07 20:42

Hvis du har et direkte link til din profil - så prøv i stedet at gå en anden vej ind til profilen.
Evt. kan du prøve et installere firefox (gratis) og så rette profil gennem den.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 20:48

Heej Mirit, Prøver lii..

HAr prøvet med Firefox men kan ikk rette der igennem ... Men ellers næsten alt det andet virker med firefox..

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 21:05

Så er alt os opdateret ?
Men stadig som om der er noget der blokerer, Kører kun med windows firewall

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-09-07 21:14

Har du mon fået et nyt IP som måske er blokkeret hos Arto

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 21:15

Ved jeg så ikk?
Hvordan ka jeg mon finde ud af det?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-09-07 21:17

www.myip.dk ................. det er det IP nummer du "kører" ud gennem

Men hvis du ikke kendte det gamle - så er det jo ligemeget.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 21:18

Det er den jeg altid har haft er jeg næsten helt sikker på.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-09-07 21:23

Hvis dem du kender, kan komme ind og rette profil, så kan det kun være din comp. eller din opkoblig (IP) Har dine venner logget ud efter at de har været derinde.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 21:24

Ja de har logget ud...
Du har nok ret i det er min com, men fatter ikk helt hva det ka være når jeg formaterede den i tirsdags :S

Kommentar
Fra : cityman4life

Dato : 05-09-07 21:54
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-09-07 21:57

Jeg har faktisk haft en profil på Arto for et par år siden - og jeg havde også noget bøvl på et tidspunkt. Husker ikke præcis hvad, men det blev rettet ved at pille ved sikkerhedsindstillingerne af en slags...

Kan det bruges til noget af nogen med forstand på ting?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 22:02

Mmh, Nogen anelse om hvilken sikkerhedsindstillinger?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-09-07 22:15

Endelig noget backup

Prøv lige lidt med Phishing-filteret, har før hjulpet mig (IE)

http://ccleaner.com/ -Prøv at ryde lidt op i computeren.. -Slet alle Browserdata (EI eller Firefox)

Der er også Macs Bowser, men sådan kan man selvfølgelig blive ved.. http://www.apple.com/dk/safari/

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-09-07 22:16

Når du er på Artos side, så oppe i toppen af browseren:

Funktioner - internetindstillinger - fanebladet "sikkerhed" - sikkerhedsniveau for denne zone...

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 22:24

Ikk nogetr af det virker

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-09-07 22:26

Tror du bliver nødt til at slæbe din pc hen til routeren og slutte pc'en til..

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-09-07 22:27

Jah desværre...
Ka bar ikk passe man ikk kan :S

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-09-07 22:37

Nej... Det handler bare om at finde ud af hvor problemet ligger, før at man kan gøre noget ved det..

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-09-07 22:40

Er din trådløse forbindelse langsom hele tiden?

Jeg er ind imellem nødt til at slå den fra og til igen - så går den fra mega-langsom til normal-hurtig!

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-09-07 13:11

Lii nu er den på Meget høj og virker stadig ikk

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 06-09-07 19:32

Lyder som om din computer simpelthen ikke kan læse siden... Ved ikke hvad for nogen programmer der bliver brugt der hvor den går død?

Måske konflikter de med nogen andre programmer?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-09-07 20:33

Ved ikk hvaad?

Annuller spørgsmålet
Fra : Daxxa

Dato : 04-11-07 17:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål