/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billig frisør i Lyngby
Fra : xtx
Vist : 5275 gange
170 point
Dato : 05-09-07 18:16

Hey

Er der nogen der kender en billig damefrisør i Lyngby??

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-09-07 19:27

Prøv en telefonbog!

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 05-09-07 21:36

Jeg har prøvet, men den siger bare ikke noget om prisen..

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-09-07 22:07

Du skal selvfølgelig tage røret og ringe op til frisøren...

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 08-09-07 14:58

Der er ret mange, og så tænkte jeg på om det ikke kunne være heldigt hvis der lige var en der kendte en billig frisør her.. så jeg ikke behøvede at ringe rundt til alle mulige..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 15:06

Hvad er en billig firsør for dig !!!!

Hos Stender kan du se priserne her (der er salon i Lyngby)

http://www.frisoerstender.dk/

Er det en modefrisør du søger !!!!

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 08-09-07 15:45

billigt for mig er ca 200kr.. derfor kræver jeg heller ikke så meget.. bare en der kan klippe de tørre spidser af mit hår

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 15:55

Så er der en frisør i Virum, det er jo ikke så langt fra Lyngby, men om hun kan klare det for 200,- kr. det ved jeg ikke, men hun er billigere end "modefrisørerne"

Kommentar
Fra : Papadelle

Dato : 08-09-07 16:04

Smut du ind til 2200 N + 2400 NV og lad som om du er en tur yd på

De kan lave det for 100 - 120 kr. De opreklamerede håratkitekter der napper fra 400 kr og opeftar for 10 min. arb. skal ha lov at sulte.

Kommentar
Fra : Papadelle

Dato : 08-09-07 16:05

Dermangler et s - Det kan du lige selv sætte på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 16:10

Papadelle

Taler vi om en damefrisør til

Citat
De kan lave det for 100 - 120 kr.

Kommentar
Fra : Papadelle

Dato : 08-09-07 19:12

Ja, hvis ikke du skal ha det dullet op med krøller og alt det der

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 170 point
Dato : 08-09-07 19:20

Det må da være hos en "barber" i en af sidegaderne

Nå men nu er det jo ikke mig, der søger en billig frisør, men Street Cut i København er også rimelige med priser

http://www.street-cut.dk/?side=priser

Kommentar
Fra : Papadelle

Dato : 08-09-07 19:46

Sidegaderne ja da Skal du på boulevardshopping eller klippes, så der er til maden resten af måneden.

Når jeg hører om piger, som får en permanent, lidt klip, en lys stribe samt selvfølgelig en kop kaffe og lystigt slipper 1.000 - 1.500 - 2.000 kr - og mere, så er man da til grin for sine egne penge.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 08-09-07 20:16

Hejsa

Er der ikke en frisørskole i nærheden af Lyngby?

Jeg har tit været på frisørskole og blive klippet og farvet... Det højeste jeg har givet er 120 kr...

(Og mit hår er altså ikke blevet farvet grønt.... )

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Papadelle

Dato : 08-09-07 20:21

Jooo det er - var der i hvert tilfælde. Den ligger på Hejrevej mener jeg det er i NV.

Kommentar
Fra : Papadelle

Dato : 08-09-07 20:24

Nå hmmm Jeg husker nok forkert. Disse 2 er hvad jeg kan finde. Jeg tror at de har en filial på Hejrevej

Københavns Frisørskole
Vesterbrogade 15, 3
1620 København V
Tlf. 33 24 05 53
www.kbhfrisoerskole.dk

Frisørskolen i København
Dronningensgade 66
1420 København K
Tlf. 32 88 08 80
www.frisorskolenaalborg.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 20:24

Den nærmeste frisørskole er i Københavns NV-kvarter .... jeg har set mange resultater fra den skole .... men tiderne ændrer sig jo

Der skal bestilles tid ..... og der er lang ventetid ..... jeg har ikke selv været der ..... kun hørt det fra andre.

Desuden er de også kræsne med hvem de vil klippe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 20:30

Papadelle

Der har været en frisørskole i NV-kvarteret ... det var på en sidevej til Vibevej .... jeg ved ikke om den er der mere .....

Jeg må lige se på et kort, om det er Hejrevej

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 08-09-07 20:38

Okay, så er det nok bare nemmere heroppe nordpå og blive klippet og farvet på frisørskole...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 20:50

Papadelle

Det var på Glentevej den frisørskole lå, men nu er det meste lavet om til "andre"skoler

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 21:08

Jeg tror nu, den frisørskole stadig er der, det er Glentevej 61, 2400 NV

Frisørskolen For Storkøbenhavn Selvejende Institution
Glentevej 61 , 3 .
2400 København NV
Tlf: 38 19 95 22

xtx

Brug tid på at ringe til frisører i det område, hvor du bor. Lyngby er jo et større område og det er ikke til at vide om du bare skal lige rundt om hjørnet !!!! eller vil tage lidt længere væk i kommunen.

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 11-09-07 18:17

Tak for svaret ans. Det var ikke lige i Lyngby, men tæt nok på, og prisen der er bedre