/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Abs Sensor
Fra : pk2dk99
Vist : 2600 gange
100 point
Dato : 05-09-07 17:18

Hej kære bruger
Jeg har problem i min bil som er Honda Accord 1,8i, 1998 model, 4 dør,
Jeg har været i bil værksted til at tjekke hvorfor er min abs lamp tændt. Mekinik har tjekket med en maskin og fortæl mig at et ABS sensor til bageste venstre hjul skal skifts. Jeg gek til Honda forhandler til køb Abs sensor men det koster ca 1800 kr. Jeg vil gerne høre at hvor kan man køb billigt priser til abs sensor til min Honda accord????
Venligst hjælp mig . Tak
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-07 17:23

- det kan bare skyldes snavs, prøv at rense føleren...

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-09-07 17:29

jeg fek den problem fra den tidspunkt nå min kone har bremsede hårdt i vores inkørsel.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-07 17:34

- prøv at tjekke om der bare skal en rensning til... det slukkede min ABS lampe.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-07 17:37

http://www.kandu.dk/Spg106699.aspx

- åbenbart en gammel sag. Knald den lampe med en hammer...

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-09-07 17:37

ja men. er det nemt at rense den?? jeg har aldrig arbejdet med bremser????????
venligst fortæl mig det tak

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-09-07 17:38

hvordan kan men rense den ....

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-09-07 17:46

Hvilken butik eller forhandler sælger billigt abs sensor? Min abs sensor er blevet tjekket og har problem med den og den skal skifts.
tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-07 18:29

Da du selv indrømmer at du ikke har forstand på det - er der kun 1 vej.....

Du kører til forhandleren og for dem til at skifte.....

Så er det bare at betale hvad det koster.....

Sikkerhed skal man ikke købe i "aldi"

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 05-09-07 19:03

Den kan sikkert findes ved en ophugger, men det hjælper jo ikke meget når ikke du selv kan arbejde med det.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-09-07 19:11

hmmmmmmmmm. Men jeg har en ven som kan skifts men sporgsmål er at hvor kan man køb billigere? Tak

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-07 20:15

Her er et par stykker du kan kontakte: (husk det er brugte følere)
De er fundet her www.dataophug.dk

Møldrup Autolager
: Erhvervsvej 5
: 9632 : Møldrup
: Danmark
: www.moeldrup-autolager.dk : mpf@dataophug.dk

Halling Autoophug
: Sdr.Skovvej 35
: 8543 : Hornslet
: Danmark
: : hjj@dataophug.dk

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-09-07 21:27

Tror det er svært og få abs sensor på huggeren de de ofte går i stykker da de bliver demonteret.Jeg tror du kan købe sensorer billigere her:
http://www.merkonomen.dk/itf/wit/witwebit.nsf/web/indexDK.html
alimak

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 06-09-07 06:54

Tak for svaret thomas2610.