/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke se svar
Fra : annefj
Vist : 512 gange
26 point
Dato : 05-09-07 16:35

Jeg har sendt et spørgsmål og fik først 5 svar. Har yderlige fået 3 mail, der fortæller, at jeg har fået flere svar, men de sidste 3 kan jeg ikke se. Hvorfor mon?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-09-07 16:50

du kan måske fortællle hvad spørgsmålet hedder? Så kunne vi finde ud af om vi andre kan se svarene.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-09-07 16:59

Nu er KANDU systemet ikke så hurtig til at udsende sådanne mails. Men kun en lille smule hurtigere end når de sender månedens præmie ud til vinderen.
Der kan være nogle problemer med din postserver, så du modtager meddelelsen mere end én gang.
Men hvis du har slettet disse meddelelser, så kan du ikke sammenligne dato og tid for modtagelsen.

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 05-09-07 17:05

Mit spørgsmål er: Printer?

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 05-09-07 17:08

Ups, jeg kan lige se forskellen på emne i mail. Dem jeg ikke kan se hedder: Returpoint for svar. Der er nok noget, jeg ikke lige hel forstår

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-09-07 17:15

Man bliver vel aldrig for gammel til at lære noget nyt!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-07 17:24

returpoint er point der løber ind på din konto fordi nogen har købt det spørgsmål - det kan du se på dine point (hvis du gider holde øje med dem )

mailen oplyser blot til hvilket spørgsmål de hører til

Kommentar
Fra : disken