/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Video stopper bl.a. på Youtube
Fra : ivanovic1
Vist : 1785 gange
50 point
Dato : 05-09-07 00:57

Hej Alle,

Når jeg forsøger at afspille et video klip f.eks. på youtube, stopper det efter 2-4 sek. hvis jeg så spoller frem i video klippet starter det men stopper igen efter 2-4 sek. Er der nogen der har en løsning på dette problem.

Her er lidt info om min pc.

1. Der er installeret AVG antivirus, dvs. der er ingen virus på pcen.
2. Der er installeret Windows defender, dvs. der er ingen spyware på pcen
3. Har installeret en codec pakke uden at det hjalp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-07 02:34

Er din forbindelse hurtig nok ? Jeg har oplevet noget lignende ved lange filmklip, den holder lige en pause og henter mere, derefter kan den startes igen, hvis jeg afspiller 2 gange undgås problemet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-07 02:36

Citat
Der er installeret Windows defender, dvs. der er ingen spyware på pcen
det er nu ikke nogen garanti for at computeren er ren, men jeg tror ikke at det er et computer problem

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 05-09-07 14:11

Internet forbindelsen er fin.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 08-09-07 13:08

ingen som kan hjælpe med dette

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 13:23

Du er sikkert den eneste som har lige nøjagtig dette problem i spørgsmålet skriver du, at du har installleret en codecs pakke, er dnt nødvendig, er det den rigtige, huskede du at afinstallere gamle codecs først ? For at spille videoer på Youtube kræves kun Flash Player: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW har du den nyeste ? Prøv at afinstallere Adobe Flash Player fra Tilføj og fjern programmer, og ind på siden jeg linker til, for at hente den nyeste, et eller andet virker ikke so det skal, men jeg må gætte mig frem, når jeg ikke selv har haft ptoblemet du kan også prøve at forhøje point, så kommer spørgsmålet op i Seneste 20 spørgsmål igen, og der er flere som får øje på det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 13:25

Under info om computeren mangler, hvilken styresystem du bruger, er det XP ?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 11-09-07 16:15

Ja det er XP jeg benytter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-07 22:28

Har du stadig problemet ? Jeg har selv oplevet det her i aften, og det er hastigheden det er galt med, min forbindelse er hurtig nok, men der er sikkert flere end mig som vil se filmen på samme tid, det sænker hastigheden fra YuoTube serveren, prøv at holde øje med den røde linje under filmen, den skal være foran skyderen som viser hvor langt filmen er nået i afspilning, hvis de følges ad så hakker filmen, så kan du bagefter klikke på Replay, der er så ingen problemer med stop.
Dette har ikke noget med dit spørgsmål at gøre, men jeg har strikket en guide sammen, måske noget du kan bruge: http://www.kandu.dk/tip16608.aspx

Annuller spørgsmålet
Fra : ivanovic1

Dato : 24-10-07 12:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål