/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Problem med screensaver
Fra : Junkboxs
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 04-09-07 17:04

Hey, jeg har fået downloaded nogle screensaver. men jeg kan ikke få dem til at virke.
Lige nu ligger de downloaded screensaverne i en mappe, på skrivebordet. Skal de lægges i et styrreprogram? Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-07 17:06

Ka' du ikke bare højreklikke på dem og "benyt som baggund"

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 04-09-07 17:09

nej, det er ikke noget billed, men en pauseskærm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-07 17:19

En pauseskærm er vel også et billede.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-09-07 17:24

Skyd mig ikke, hvis det ikke virker. Prøv at tage dem ud af mappen, og træk dem ned i Windows. Se så om de ikke optræder på listen, sammen med de andre screensavere.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 04-09-07 17:24

nej en screen saver er et script eller et program der starter op når computeren går i pause ,, og den skal forhindre at billedet brænder fast på skærmen permanent ...

men det er forskelligt hvordan de skal installeres, nogle har installations filer, og andre skal lægges sammen med de øvrige .scr filer i windows , men pas på , for mange screensavers har indbygget spyware og trojanske heste ...

vh
D9N

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 04-09-07 19:10

Prøv at højreklikke på pauseskærmen, og klikke Installér. Så burde den
dukke op under fanen Pauseskærm i vinduet Egenskaber for skærm.

//Kettedk