/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
HJÆÆÆLP!!
Fra : Zico9
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 31-01-03 16:35

Hey alle....
Jeg har et stort problem.......
Jeg er lige begyndt på mit uddannelse som Tandtekniker.....
Så vil jeg gerne vide om at er der nogen der har brug for en eller som kender nogen som har brug for en tandteknikerlærling.......
Gerne kontakte mig med mail zico9@sol.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-01-03 22:22

ikk`for noget .... men tror du ikke der kun er een måde at gøre det på, jeg tror chancen for at nogen liiige mangler en elev og søger her på Kandu er minimal, og chancen for at nogen kender een der søger endnu mindre

Tror du skal prøve med din lokale vejviser, pløje den igennem for tandlæger og så simpelthen møde op personligt ( så de kan se at DIG kan de ikke undvære )

Held og lykke

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 07-02-03 05:23

Jo, Fnollerpige har ret - og ellers er der jo Monster og andre CV-banker, hvor du kan oprette din profil og dermed gøre opmærksom på dig selv.

Søgning via www.jobindex.dk kan også varmt anbefales -- her sorteres jobs endda efter amt så du kan faktisk finde lige det du skal bruge i det amt du ønsker at bo i (kan dermed sammenkobles med hvor kæresten evt. bor hvis du alligevel planlægger at flytte)....

Held og lykke med uddannelsen.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : qpx1952

Dato : 27-07-03 10:50

Hej Zico9
Du går formentlig på en skole under din uddannelse. Denne skole har sikkert et lære- og praktikpladskontor (LOP-kontor), som i princippet virker som en arbejdsformidling for elever. Her kan du få oplyst alle godkendte praktikpladser inden for det fag du uddanner dig i.
God fornøjelse.