/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Værktøjslinier i Word 2007?
Fra : Hoegh
Vist : 1185 gange
100 point
Dato : 03-09-07 19:37

Hej Derude.
Hvordan kan man tilføje værktøjslinier i Word 2007? I 2003-udgaven kunne man sige Vis og så vælge de værktøjlinier man ville se eller højreklikke og sætte flueben ud for det man ville se... Hvor er det blevet af i 2007. Fx hvor er Værktøjlinien Tegning og den til oprettelse af spørgeskema (kan ikke huske hvad denne hedder...desværre.)?

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 03-09-07 19:49

Har nu fundet de funktioner der i 2003-udgaven ligger under værtøjslinien Tegning. Nogen derude der kender til værtøjslinien til design af spørgeskema....og hvor man finder den i 2007-udgaven?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-09-07 21:05

Fra office 2000 har jeg disse værktøjslinier:
http://peecee.dk/?id=66037

Så kan du måske søge i hjælp på ordet i din udgave af office.
(hvis det altså er der)

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 03-09-07 21:10

Skal der være nogen ?
det er jo bygget op på en helt anden måde
Hilsen Valdera

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 03-09-07 21:11

Der er jo Faneblade

Valdera

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 03-09-07 21:20

Ja jeg er også i tvivl om der skal være nogen, fordi pointen i 2007 er at de hele ligger fremme tilgængeligt. Jeg er kommet frem til at det er Formularer jeg leder efter. Man skulle ind i indstillinger og "vinge" af at man vil: Vis fanen udvikler på båndet. Så kommer de værktøjer jeg leder efter....så skal jeg bare lære at bruge dem

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 03-09-07 21:26

Vi er enige

Og jeg syntes det er et skide godt program når man lige sætter sig ind i det

Hilsen Valdera

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 04-09-07 17:00

Tja - du kan tilføje elementer fra de forskellige værktøjslinier ved at højre-klikke på de enkelte elementer, og så "Føj til værktøjslinie/hurtigadgang/eller hvad det nu hedder". Så er de fremme øverst til højre hele tiden.

Mvh. Akaup.