/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kodehuskning
Fra : clausgh
Vist : 444 gange
125 point
Dato : 03-09-07 19:13

Hej hej.

Som alle jo ved foreslår Windows at huske ens kode, når man har indtastet den i en kodeboks på en webside - sådan så man er fri for at indtaste koden næste gang man er på siden.
(Jeg tænker ikke på den afkrydsningsbox som de fleste sider har, hvor der står 'Husk mig' eller lignende. Det er den popup-box som windows kommer med, som tilbyder at huske indtastningen.)

Problemet er at jeg nu har kommet til at slå dette fra ved at krydse af i boksen, hvor der står noget lignende "Tilbyd ikke at huske flere adgangskoder"

Og nu vil jeg gerne have det slået til, men jeg ved ikke hvor det kan gøres.
Jeg er sikker på at nogen af jer genier ved hvordan det skal gøres (;

Hvis I forstår hvad jeg mener...

På forhånd tak.

Claus.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 135 point
Dato : 03-09-07 19:23

herover - klik på funktioner - internetindstillinger - indhold - find autoudførelse - sæt hak i formularer - adgangskoder osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-07 19:25

ps genstart maskinen for en sikkerheds skyld - det er ikke alle der beholder funktionen i første omgang.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 03-09-07 19:25

Internetindstillinger under Funktioner i manu linien.

Fanen indhold.

Under afsnitte trykker du på Autoudførsel..

Der ligger det

Godkendelse af svar
Fra : clausgh

Dato : 03-09-07 19:34

Tak for svaret miritdk.

Det gik jo stærkt :D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-07 19:37

velbekomme - det er sådan noget nogen husker og andre glemmer

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 03-09-07 19:38

Præcis