/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
installation af APS på Ti 89 T
Fra : CCjunior
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 03-09-07 18:42

Har købt texas Ti 89 Titanium.
har installeret de medfølgende programmer, har downloadet lidt forskelligt til den, men kan ikek finde ud af at installere det.
nogen der kan ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-07 19:35

Nåå så købte du den alligevel

du skrev ellers sådan

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
vi har nok i en TI30

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-09-07 19:51

Ja. Men jeg skrev også at jeg ville ha en større.. hehe.. jeg kunne godt ha klaret mig igennem med en TI30.. meeeen..

( samme grund som når man skifter til en ny tlf.. pga gejlet..)

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 03-09-07 20:40

ehm, jeg har kun prøvet med spil !
men du overfører dem via kablet til computeren, og så når du har gjort dette, går du ind i Hope, trykker stjerne (eller second) og så Var-link som ligger over - (minus).

Derefter kan du finde programmet derinde, og så bare klik på det, så kommer du tilbage i Home, så tilføjer du den sidste parantes og trykker enter..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-09-07 22:00

hmm.. kan jge ikke lige forstå..

Jeg har hentet nogen programmer på nettet i zip format.. skal jeg ikke bruge det program der fulgte med til at overføre

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 04-09-07 22:12

du bruger det program som fulgte med din lommeregner, altså selvfølgelig har du installeret det på computeren...

du unzipper også filerne.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-09-07 22:27

Prøv lige at forklar mig hvordan jeg overfører så. Jeg kan ikke få skidtet til at overfører.

Jeg åbner programmet TI conection og trykker på explore my TI data. Så finder jeg den udpakkede fil, højre klikker og vælger overfør.. men den bliver ved med at sige den ikke kan finde min lomme regner..

Der re også flere forskellige valgmulilgheder for det der skal overførres..