/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning
Fra : danielsss
Vist : 374 gange
35 point
Dato : 03-09-07 16:18

Undertegnede ønsker at slette min profil. Det virker lidt for nørdet her.
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-09-07 16:23

Venligt farvel, men det lader sig ikke gøre.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-09-07 16:31

Bare slet din mail på profilen, eller skriv en gang ævl så som jegvilikkemere@slut.com så modtager di ikke flere mail(s), og glem så ellers din profil = lade være med at logge ind, så er den potte ude

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-09-07 16:34

danielsss... var det dit spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg107938.aspx som er besvaret, men ikke lukket af dig, som slog dig ud? Så skal der godt nok ikke meget til
Måske du skulle gennemse / læse http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-09-07 21:30

danielsss

Jeg giver dig ret. Vi har alle meldt os på her, til fordel for KanDu, men der burde også være en mulighed, for at blive slettet, hvis man ønsker det.

Prøv selv at lede efter noget på "registerloven" eller noget der ligner den.

Ellers gør som CLAN skriver.