/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
samsung
Fra : bublebee
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 02-09-07 21:38

Hvad har i af erfaringer med samsung fladskærms lcd tv´er ???

Vi har kig på et Le32r81

http://www.pixmania.com/dk/dk/554055/art/samsung/lcd-fjernsyn-le32r81.html#fichetechnique

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-07 22:20

Kender ikke modellen, men har kun hørt godt om Samsung!

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-09-07 22:28

Nogle siger det er det bedste.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 03-09-07 12:18

Jeg har tidl. lavet en besvarelse hverinde vedr. LCD en som spurgte om phillips kontra samsung.
Samsung har vundet bedst i test flere gange. Nu kender jeg mest til M86 og M87 modellen. LE er en ældre model 2006 mener jeg - du kan evt. læse mere om den på samsungs hjemmeside.
Det du skal være opmærksom på er at samsung yder 2 års pixel garanti HVIS det er en dansk model, parallel import (som også er billigere i pris) er der ingen pixel garanti på - derudover kan der være store ventetider hvis det skal rep. hvor en dansk model forbliver i danmark til reparation.
Samsung har fået et rigtig godt ry. Få det evt. demonstreret i dansk hi-fi klub, der ved de hvad de taler om. Jeg har fået mange forkerte oplysninger i electric city og el-giganten mv. så det er en god ide at tale med "ægte" fagfolk.
Til info vedr. M86 modellen havde 37" en fejl i maj/juni så mange ikke forhandlede dem, men kun M87 modellen i 37" (design forskel)... men dette skulle vist være rettet op på.
Phillips har jeg fået fortalt mere lever på navnet end kvaliteten - og flere har sharp komponenter i (selvom jeg nu også er lun på et phillips ambilight)
samsung går for ikke at ha så god lyd i højtalerne.
men igen kommer det jo an på ens behov og hvad det skal bruges til og hvad man selv har af forventninger.
men jo samsung går for at være et godt tv så det ville ikke være et dårligt køb.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 12-11-07 10:57

Tak for svaret myg.
endte med at købe dette tv og det er sindsygt godt - og så har det movie plus funktion - hehe nice