/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gps på en HTC 3450 Touch
Fra : mubbur
Vist : 1451 gange
100 point
Dato : 02-09-07 21:18

Jeg har en htc touch 3450 mobil, som kan bruge gps ,jeg har TomTom navigator mobil 5 som jeg har brugt til en HP mobil med gps, men den nye htc kan ikke bruge den er der nogen som ved hvad for et navigations system som kan bruges til den,hvis der er nogen derude så skriv lige et par linjer til mig

Hilsen Óli

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 17-10-07 15:01

Nej men jeg har også samme problem, jeg mener at have hørt google har udgivet noget gratis navigation software til windows baseret mobiler.. Men ikke noget jeg videre har undersøgt!

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 17-10-07 17:00

Hej Tkryhlmann
Ja jeg har ringet til tomtotm og det siger at der er ikke kommet noget nyt program til den endnu ,og vi kan ikke bruge tomtotm n5 til den ,så det er et stort minus vil jeg sige ,der skulle selvsagt være en opdatering som klare det ,men vi må nok investere i et nyt hvis vi vil bruge tomtom desværre
tak for svaret
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 18-10-07 17:06

Prøv at gå ind på htc.com fra den og hent google maps.. Svedigt! Godt nok ikke navigation.. men det er ikke meget galt =)