/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad kigger i piger efter?
Fra : CLausenGG
Vist : 3218 gange
50 point
Dato : 02-09-07 19:57

Hej.

Jeg har et spørgsmål til jer piger.

Hvad kigger i efter når i kigger på drenge?
Røven? Øjne? Hår? Stil ? Osv Osv?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-07 20:11

Jeg har "kigget på drenge" i snart mange år - og har igennem tiden skiftet syn på, hvad jeg jeg kigger på - og hvorfor...!

I mine pur-unge dage kunne jeg (og veninderne) lægge vægt på hår/frisure (!) og øjne.

Senere kiggede vi nok mere på skuldre og røv. Personligt har jeg altid synes, at nedbidte negle "trak fra" og uplejede tænder var/er endnu værre. Og det har holdt livet igennem.

Men med alderen skifter de fleste heldigvis syn på det - med mindre, at vi bare skal kigge for at kigge. For alle - både drenge og piger i alle aldre - kan til deres død godt vende sig om efter én, som man selv synes ser godt ud, uanset om man er til balder, skulderbredde, hår på hovedet eller brystet.

Det er dog i sidste ende (heldigvis!) ikke det afgørende med udseendet, for det kan der jo laves meget om på. Næ, du... Det kommer an på væsenet/personligheden. For det/den forbliver nok, som det/den nu engang er.

Hellere være et godt og elskeligt menneske med et ikke-perfekt udseende, end omvendt.

Og sidst, men ikke mindst: Smag er forskellig - så hvad kan man bruge én bestemt mening til...?

Tænk, hvis alles smag var ens: Så ville alle slås om en og samme...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-07 20:24

At det ikke kun er en selvoptaget fyr, hvor det lyser ud af ham om "Røven? Øjne? Hår? Stil ? Osv Osv? er i orden

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 02-09-07 20:33

Tænderne Kan godt lide små tænder der sidder lidt indad

arme/hænder - Der er intet som stærke arme og store hænder - men det skal være naturligt. ikke overtrænede...

og øjnene... et glimt i øjet...

Er muligvis lidt sær

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-07 20:33

--> dova: Tror ikke, at her er tale om selvoptagethed. Nærmere det modsatte... Og det er synd og ærgerligt, når udseendet kun betyder noget alvorligt for folk i puberteten.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 20:41

Er han til at stole på !!!!

Stiller han et spørgsmål og får et svar ..... tager han så til genmæle eller lader som om intet er hændt !!!!!!

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=258636

PS .... så er det meget nemt at lugte om han gør noget ud af sig selv og ikke kun tager "bad" i en deo lige inden han skal på en date.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-09-07 20:53

Det er da forskelligt...
Én fyr kan have et fantastisk hår og en fascinerende næse.
Hos en anden er det måske øjnene eller munden, der trækker..

Eller det kan være harmoniske skuldre og overarme (jeg bryder mig ikke så meget om bodybuilder-typer).
Eller det kan være smalle hofter, en god bagdel eller en spændende bule..

Forskellige mænd har forskellige fortrin. Ingen har dem allesammen. Heldigvis, for det ville jeg heller ikke tiltrækkes af. -Bryder mig SLET ikke om "smukke" mænd.

Jeg tror, at jeg foretrækker en almindelig mand med få ualmindeligt dejlige fortrin.

Hvis jeg skal overveje mere end at kikke, så er det helt andre (indre) ting der skal til...

Men jeg er altså også nær de 60..

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-07 20:56

--> Birgitta: Netop.

Og jeg er kun 45...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-09-07 20:57

Du skal ikke bruge spegl - men gøre som jeg...................bruge pigerne til at spegle dig i.
Alt er vel når deres øjne bliver blanke og beundrene.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-09-07 21:04

En mand der er tilfreds med sig selv og som derfor ikke behøver lægge ret meget vægt på det ydre. Om et menneske er smukt handler langt mere om udstråling, dvs at kunne de store følelser uden at skulle skjule sig. Lidt generthed kan dog være charmerende og give lyst til at udforske nærmere.
Overvægt, bumser og manglende hygiejne kan altsammen nemt opvejes af en lysende udstråling. Så glem alt om at se godt ud og koncentrer dig om at have det godt.
Hvis du er teenager og føler dig forbigået af pigernes blikke, så mind lige dig selv om at du (statisk) får væsentlig mere succes i livet end de drenge der gør

Det er ikke liv at gå op i hvad andre tænker og tror, for det kan man aligevel aldrig vide!

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 03-09-07 06:15

Piger ligger mest mærke til om du er udadvendt, sjov, og i godt humør. Hjælpsom, ikke for dominerende.
De kan ikke lide surmuler, så drop alt som er negativt. For de elsker at omgås en glad og tilfreds fyr....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-07 08:10

Spørgsmål
- Ubesvarede 6
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 9

- skulle du ikke tænke på noget andet ClausenGG?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 03-09-07 09:00

Måske kunne det være en ide at tage udgangspunkt i hvad DU kigger efter, når du kigger på piger!?

Kommentar
Fra : solberg999

Dato : 03-09-07 11:03

Hej!!

Personligt kan sige som andre indlæg, at det med hvad man kigger efter mht. til mænd, at det har ændret sig med alderen.

Jeg har aldrig været til veltrimmede fyr af bodybuilder typen, men derimod til mænd med en naturlig krop med lidt aftegning af muskler. Derudover en mand som er velsoineret, det er nok det de fleste kvinder tænder på.
Dette skal ikke misforståes, så man går over i den modsatte grøft og sprayer sig helt vildt til og stinker af en mande parfume forretning..det gør nogen. Nej, det er mere at man lige bliver vasket, klipper lidt negle...og så`n.. Men egentlig er jeg ikke interesseret i mænd der bruger mere tid på badeværelset end jeg selv gør

Efterhånden som jeg er blevet lidt ældre er det øjne eller personlighed, jeg tænder på
og jeg kan sige med min nuværende mand, at det er den varme han udstråler. Han er en sød mand og det var lige, hvad jeg behøvede efter en del forhold med nogle lidt hårde typer.
Nu ved jeg jo ikke lige hvorfor du spørger, men går ud fra, at du skal ud og finde en pige. Derfor vil jeg sige, at der er en til alle, hvis man vil!!! Men det kan være svært, så overvej måske hvor du leder! Nogle gange skal man ikke lige kigge på diskoteket, hvor alt foregår lidt overfladisk, hvis man er den søde fyr er det måske bedre at lede i idrætsklubben eller på en af de mere menneskelige uddannelser??
Lige meget hvad..så held og lykke med det!!

MVH. S

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 03-09-07 11:49

Hvad man kigger efter??? Det kommer sørme an på fyrens/mandens alder

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 03-09-07 12:21

jeg går ud fra du ikke er så gammel som mange andre i dette forum ---- jeg er 31! men jeg husker da godt mine rigtig unge år jeg har altid kigget hænder ! lækre stor maskuline hænder... og ja --- så skulle fyren self. se godt ud - lækkert hår, hud, flotte øjne, tænder, næse - ja det hele skal jo være ok i det store billed ---- og så ren og pæn.

Kommentar
Fra : CLausenGG

Dato : 03-09-07 20:54

Tak for svarene..

Flere der kan sige noget om hvad de kigger på når de kigger efter mænd?

tak

Kommentar
Fra : CLausenGG

Dato : 03-09-07 20:55

Kan i definere f. eks hvordan ser et par flotte øjne ud? Flotte hænder? Flot frisure? God røv? Osv Osv?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-09-07 21:34

Piger ser først efter om man er intelligent, og kan finde ud af at lukke et spørgsmål, som man har fået 41 svar på, og ikke bare annullerer det.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=258636
Så jeg svarer som Stouenberg
Ubesvarede 6
Besvarede 0
Annullerede 3 = Deriblandt: Pigers tanke om penisen? HJÆLP (41 svar)

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 04-10-07 20:32

Alle kigger jo heldigvis efter noget forskelligt - men grundlæggende kigger man jo på hvad der er godt for en selv..... Det siger de kloge ihvertfald.... Grunden til at kvinder helst vil have rige mænd er ikke mængden af penge, men for tusinder af år siden var det den gode jæger som kom slæbende hjem med forsørgelse til familien - idag er det det samme som velstand....
Mænd siges at kigge efter kvinder i den fødedygtige alder, så de kan formere sig.....
Det er hvad de kloge hoveder siger.....
Der ud over så kigger jeg efter lidt modspil, en der tør være sig selv, udfordre mig lidt, en der ikke går FOR meget op i sit udseende, en der ikke går FOR lidt op i det. En der ikke har hængerøv i bukserne, en der ikke er ALT for tynd... men gerne med LIDT sul på kroppen. Totalt veltrimmede fyre synes jeg ikke er lækre. Har kendt en for nogle år siden.... og han var VIRKELIG LÆKKER!! Alle piger savlede efter ham, det var så mig han havde udset sig.... men jeg smuttede da alt gik op i mavebøjninger, solarie osv.
Alt i alt må min kæreste godt gøre sig lækker... men skal ikke bruge mere tid foran spejlet end mig
Nogle tænder jo på folk i joggingtøj, andre tænder på mænd i jakkesæt... imens jeg synes en mand ser allermest lækker ud når han er glad og slapper af - Går i tøj jeg vil følges med ham i... og han har et blik der siger at han er interesseret i mere end forlygter og undervogn.

mvh
sødprinsesse

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 07-10-07 23:12

hmm...

kigger ikke kun efter udseende.... selvfølgelig skal øjnene sige én noget. men der er også ting som det mentale...

og så kigger jeg meget på hvad fyrens arbejde er og om han har styr på økonomien og så videre...
selvfølgelig kan jeg godt gå i byen og se en lækker fyr med lækker "røv" og overveje det men hvis jeg er ude efter noget seriøst så skal det hele passe sammen...

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 08-10-07 18:28

Citat - Michael_30:
Piger ligger mest mærke til om du er udadvendt, sjov, og i godt humør. Hjælpsom, ikke for dominerende.
De kan ikke lide surmuler, så drop alt som er negativt. For de elsker at omgås en glad og tilfreds fyr....

- Jep det er noget i den stil også selvfølgelig skal han være kærlig og nuttet

Kommentar
Fra : annika01

Dato : 09-10-07 19:45

Det første jeg kigger på er øjnene.
Må ærlig indrømme at jeg også kigger en del efter tøjstil.
Men når jeg lærer dem at kende, tager jeg først og fremmest efter personlighed!

Kommentar
Fra : jannimus

Dato : 01-11-07 16:28

Hygiejne og pæne tænder er det første der falder mig ind - og alle er vel lidt overfladiske hvad gælder udseende...

Herefter er det humor, venlighed mv. Han skal ikke være sådan en lille grå mus der bare sidder og fletter fingre i et hjørne på 1. date.

Der skal være kemi og hygge.

Men første bedømmelse er hygiejne og tænder (mundhygiejne)