/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Evt. downloade..???
Fra : gertajensen
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 02-09-07 18:43

Hej.. Ja jeg leder efter denne her film...????
Jeg vil egentlig gerne om filmen var med danske undertekster.. Mon den kan findes på nettet til og downloade....??? Eller spørger jeg dumt????

Obsessed
(2002) FastTrak

Hun mente "at de havde et forhold. De var forelskede. Han skulle forlade konen." Han sagde"Det er fantasier. Det er aldrig sket. Hvem tror du på?"
Tip en ven!
Info
Originaltitel:    Obsessed
Genrer:    Drama , Thriller ,

Nøgleord:
Instruktør    John Badham ,

Skuespiller    Lisa Edelstein , Jenna Elfman , Charles Powell , Tony Calabretta , Sam Robards , Kate Burton , Mark Camacho , Lynne Adams , Giancarlo Caltabiano , Mariah Inger , Amy Sloan , Linda Smith , Jane Wheeler ,

Udgivelsesdato    19-08-2003
Spilletid:    1 tim 30 min
Land:    null
Lydformat:    Dolby Digital 2.0,
Sprog:    Engelsk,
Undertekster:    Dansk,

Kommentar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 02-09-07 18:48

www.imdb.com kan du søge de fleste oplysninger du gerve vil have om film osv.

Hvis du gerne vil prøve at download filmen kan du kigge efter den på http://thepiratebay.org/
Det er selvfølgelig ulovligt, og jeg vil ikke umiddelbart tro at du kan finde den med danske undertekster på nettet, hvis du endelig finder et sted at downloade den.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 02-09-07 18:51

Du har da også sat det spørgsmål op tidligere i dag.. Godt nok uden download, men alligevel.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-09-07 21:06
Kommentar
Fra : TheNico--xD

Dato : 16-09-07 07:29

cdon.com