/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
familierejse
Fra : trudslevperle
Vist : 559 gange
20 point
Dato : 02-09-07 16:54

Hej.
Vi er en familie på 4. 2 voksne og 2 børn, der gerne vil opleve sol og varme, men også er nødt til at tænke over økonomien. Vi forstillede os at skulle rejse midt/slut Januar, er der nogen der kan anbefale et sted?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 02-09-07 18:03

Det er lige et af de dyreste rejsetidspunkter i har valgt.

Hvis i f.eks vælger ugen før jul kan i næsten få rejsen "smidt i nakken"

Sol og varme.... Tenerife, Gran Canaria, Ægypten

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 20 point
Dato : 03-09-07 01:58

Hejsa

Det vil hjælpe lidt hvis du kunne skrive lidt om hvilket budget I vil "ofre". Hvor langt vil I afsted og hvor meget vil I spendere på fly/hotel ? Der er mange gode steder i den periode hvor det måske koster lidt at komme til lokationen, men når I så først er der, så er det super billigt for en familie som jeres. Så derfor - har I tænkt over hvad jeres budgetramme er ?

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : trudslevperle

Dato : 10-09-07 13:47

Tak for svaret bluesky.