/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sony ericsson W810i
Fra : SillyconValley
Vist : 641 gange
20 point
Dato : 02-09-07 11:27

Hejsa

Jeg har lige fået en ny mobil telefon en sony ericsson W810i. Problemet er nu at alle mine telefonnumre, som var gemt på sim kortet er væk.
Hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-09-07 11:44

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men må man spørge, hvor du har fået fingrerne i sådan den telefon, og hvad du har givet for den?

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-09-07 11:46

Nåe hov, jeg læste forkert - jeg leder efter K850i...sorry.

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 02-09-07 11:47

Jeg har fået den som arbejdstelefon, så ved ikke hvad der er givet for den. O6 har jo afleveret den gamle, så er lidt på spanden, ang numrene som er slettet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 12:02

Hvis du har gemt adresser og numre på SIM kortet, så er de ikke væk, du skal bare importere dem i din nye telefon

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-07 12:07

nemlig altså hvis det er samme simkort

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 02-09-07 13:52

Det er det. Men jeg har ikke kunne få numrene frem, har sgu snart trukket på alle tænkelige knapper på telefonen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 14:01

Prøv lige at åbne din mappe Kontakter, der er sikkert ingen kontaktpersoner, men der er en linje som hedder Indstillinger åben den og gå ned til Avanceret ned til linjen Kopier fra SIM, når du klikker på den kopierer du kontaktpersoner og numre, fra SIM kortet og over i mappen Kontakter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 14:04

Wauw for en profil:
Citat
Småskør kvindemenneske
håber du får hentet numre med mere over i din kontaktmappe jeg griner endnu