/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Philips SOS-alarm
Fra : Tulletine
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 01-09-07 21:29

Hey,

Jeg har købt en Philips SOS-alarm
se http://www.philips.dk/About/News/press/Section-13643/article-2421.html

Jeg købte den for 20,- kr og der fulgte ingen vejledning med.
Er der en der kender den og kan guide mig til hvordan jeg får indtalt vores navnosv.

På forhånd tak.

MVh
TulleTine

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-09-07 21:32

Hvorfor ikke skrive til ham her.
bjarne.hansen@philips.com

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-09-07 06:44

Tlf. 45 76 57 00
E-mail post@ajourpress.dk

Du kan jo både ringe og skrive.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 02-09-07 19:37

Har jeg gjort

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-09-07 21:37

Og ? ?

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 04-09-07 09:06

Ja uden resultat for søren da - troede du at jeg ville dobbelt tjekke deres svar herinde inden jeg trykkede på knapperne på den FARLIGE børnealarm "fnis-fnis".........

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-07 10:19

Ja man ved aldrig.
Fik du svar?
Eller et svar med krav om betaling for vejledning.?
Min erfaring med Philips er at de gerne dykker ned i
gamle arkiver og finder det ønskede og det ganske gratis.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-07 10:21

En normalt begavet person behøver ikke en vejledning.
De få funktioner finder man da ud af.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 04-09-07 14:15

Har ikke fået svar fra emails og tlf.nr. bliver ikke besvaret - jeg havde håbet at der var en her som var i besiddelse af en lignende model og derfor kunne vejlede mig.

Er dette skrevet i den korrekte besvarelse ?

"En normalt begavet person behøver ikke en vejledning.
De få funktioner finder man da ud af. "

Jeg syntet nemlig ikke helt den svare til den tone som tidligere er brugt - du ved, informativ og et glimt i øjet ......

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-09-07 14:24

Hvis du kender unge mennesker i teen-agealderen så er de så vant til denne teknologi, at de uden besvær kan finde ud af hvordan den skal betjenes. De er opvokset med det, som vi andre var opvokset med det maski-mekaniske.