/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HJÆLPPPPP !!!!!!!
Fra : sofla
Vist : 4499 gange
100 point
Dato : 01-09-07 16:20

Hejsa

Har lige købt en brugt Ford Focus - ingen manual - kan ikke finde ud af , hvordan jeg får åbnet kølerhjelm - Hurtigt svar , please. HJÆLPPPP !!!!

Hilsen Sofla

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-09-07 16:28

Citat
Har lige købt en brugt Ford Focus - ingen manual - kan ikke finde ud af , hvordan jeg får åbnet kølerhjelm

Er du nu sikker på der fulgte en motor med.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-09-07 16:32

Nej men en kølerhjel er der så. ER der ikke et håndtaf under instrumentbrættet du skal rykke i -trykke eller dreje på?

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 110 point
Dato : 01-09-07 16:35

du skal dreje fordemblemet på kølergitteret. der kan du så sætte din nøgle i og først dreje til den ene side og så til den anden. og vupti. hjelmen kan åbnes

Kommentar
Fra : sofla

Dato : 01-09-07 16:35

HA HA Mosebaek - rigtig morsomt

Hej Valde - nej der er ikke noget håndtag under instrumentbrættet ???

Hilsen Sofla

Godkendelse af svar
Fra : sofla

Dato : 01-09-07 16:38

Tak for svaret trimare46. Var ved at blive vanvittig - tak for at du reddede mig fra det.
Hilsen sofla

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-09-07 16:39

Nej men trinare 46 har løst dit problem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-09-07 17:00

Den bil skulle eller være sikret mod kvinder
der leger mekaniker.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-09-07 10:47

Undskyld,Sofla.Den var lidt tør i det:
Citat
Er du nu sikker på der fulgte en motor med.

For du har jo nok ikke skubbet bilen hjem.
Jeg studsede bare lidt over,at kølehjelmen ikke har været åbnet inden,købet af bilen.Forhandleren burde jo lige ha`vist dig de mest basale ting under hjelmen.Såsom olie-måle-pind,ekspanstions-
beholder.m.m.
Men,god fornøjelse med den.

V.H.Mosebaek.