/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
vista
Fra : vagnba
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 01-09-07 15:02

hej..
nogen der ved hvor jeg finder pc suite, og kabeldriver til nokia 6230i . som virker på vista..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-09-07 15:06
Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 01-09-07 16:05

ja, men kabeldriveren virker ikke på vista..har nu prøvet det en 4-5 gange. pc'ern går i blå og genstarter bare hele tiden, når jeg skal installere..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-09-07 22:26

Den burde jo virke. Har du prøvet at rense ud med den her, inden du installerer ? http://www.nokia.dk/support/software/pcsuitecleaner.php

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 01-09-07 23:15

nej men det kan jeg da lige prøve.. men hvor finder jeg driver til vista

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-09-07 23:45
Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 02-09-07 00:25

hej stl_s nu har jeg prøvet ovenstående. når jeg kører cleaneren, får jeg at vide at den ikke er kompatibel, med vista. jeg prøvede at installere igen, men hver gang jeg skal tilslutte telefonen,skriver den nede i højre hjørne, at software installeres, men i samme øjeblik bliver der blå skærm, og jeg kan ikke nå at læse hvad der står, men den genstarter,og jeg skal vælge om den skal starte almindeligt eller i fejlsikret. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved den.. pc ern, er helt ny.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-09-07 00:33

Husker du at højreklikke insallationsfilen, og "kør som administrator" ? Ellers er der en konflikt, og så må du nok have fat i Nokia support. Tror ikke der er andet at gøre

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 02-09-07 09:17

nej det gjorde jeg ikke, men der er kun mig som bruer på den. men kan da lige prøve det..

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 02-09-07 10:46

det virkede heller ikke.. jeg får denne melding..Problemsignatur:
Navn på problemhændelse:   BlueScreen
OS-version:   6.0.6000.2.0.0.768.3
Landestandard-id:   1030

Flere oplysninger om problemet:
BCCode:   a
BCP1:   000081CF
BCP2:   00000002
BCP3:   00000001
BCP4:   81FA4EE3
OS Version:   6_0_6000
Service Pack:   0_0
Product:   768_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
C:\Windows\Minidump\Mini090207-03.dmp
C:\Users\bjarne\AppData\Local\Temp\WER-97500-0.sysdata.xml
C:\Users\bjarne\AppData\Local\Temp\WERF44C.tmp.version.txt

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0406

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 02-09-07 12:21

nu fik jeg forbindelse til pc'en via bluetooth. men kan ikke åbne min browser. den siger der er forbindelse til nettet. er der mon noget sikkerhed jeg skal ændre på

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-09-07 12:37

Hmm, jeg tror stadigvæk at det brugerbegrænsningen i Vista der driller. Prøv lige at hente den her http://www.tweak-uac.com/ kør den, og vælg "Turn UAC off now" og genstart. Prøv så at geninstallere suiten

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 02-09-07 14:31

hej igen..
det gav heller ikke noget.. gad vide om det kan være min router der kan blokere for et eller andet. men min blue tooth kan godt oprette forbindelse til pc suite. men åbner bare ikke min browser. bliver nok nødt til at kontakte nokia support i morgen..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-09-07 14:47

Ok. Husk lige at aktivere UAC igen. Hvis du bruger "silent mode" slipper du for alle advarslerne i Vista.