/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Spisested i Esbjerg..
Fra : peterpyt
Vist : 4107 gange
100 point
Dato : 01-09-07 12:53

Hej..
Jeg skal med nogle venner til Esbjerg på næste lørdag.. Ingen af os kender byen, og vi søger derfor hjælp til et sted hvor man kan få noget godt at spise...
Vi kan godt li´ bøffer og god gammel dansk mad, men vi er åbne for nærmest alt..

Vi er ialt 6 personer

på forhånd tak...

Peter..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-09-07 12:56

Fisk må være det rigtige i en fiskerby....

Kommentar
Fra : vith

Dato : 01-09-07 13:11
Kommentar
Fra : Moneypenny

Dato : 01-09-07 13:28

En god bøf får du på Gjesing Bistro i Gjesing Centret. Og der er mere end rigeligt. Det modsatte har jeg hørt om GammelHavn. Her var et familiemedlem stadig sulten, da han forlod restauranten.

Du kan kigge lidt i den elektroniske telefonbog for Esbjerg.

http://www.etv.dk/

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 01-09-07 17:13

Glem bistroer og pølsevogne - når vi skal forkæle konerne og os selv er der kun et sted -GAMMELHAVN http://www.gammelhavn.dk/ - MASSER AF GOD MAD - vi kommer der mindst
2 gange om måneden og der har aldrig manglet noget - god mad god service til rimelige priser.

God appetit og velkommen til Esbjerg - se ses måske på Gammelhavn?

mvh
Per

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 09-09-07 21:14

HEj Alle..
Det var så i går, lørdag at vi var i Esbjerg. Vi spiste på Dr. Louise og jeg må sige at det var super godt. Fin betjening og god mad..
Tak for jeres indlæg..

Med venlig hilsen
Peter..