/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Audio plug in til laptop
Fra : Sunnyman
Vist : 424 gange
75 point
Dato : 01-09-07 08:53

Jeg ser meget film på min laptop når jeg rejser, men lyder er ikke så høj. Og bla i fly kan det være svært at høre.
Har hørt at man kan downloade et plug in der kan booste lyden.

Nogen der ved hvad det er for en ?

Eller måske andre forslag ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 09:00

Du skal vel bare gå i dit lydkorts indstillinger og skrue op for input lyden

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 09:02

Kontrolpanel - Lyde og Lydenheder

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 01-09-07 09:03

HAHA

JA godt nok er jeg ved at være senil....... men det har jeg altså gjort.

Problemet ligger nok i at den ikke kan afspille så højt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 09:13

Jeg skulle jo afprøve dette.

Hvsi du spiller for højt er der vel problemer med kabinepersonalet, så et par hørebøffer var vel fine til det formål.

Normalt plejer en laptop jo sagten at kunne spille højt nok, omend det er med en latterlig "dåselyd" der kommer ud. Det er jo ikke let at få sourround ud af de lillebitte højtalere der er monteret i en laptop.

Måske driveren lige skal opdateres, den kan jo være defekt. Prøv at installere den igen med en på din drivercd der fulgte med den da du købte laptoppen, ellers kan den findes på nettet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 09:14
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 09:19
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-07 12:04

Du kan da skrue op og ned for lyden eller hvad og jeg mener ikke i lydindstillinger, på min skal jeg holde FN tasten nede, mens jeg trykker pil op eller pil ned tasten

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 17:34

Jeg har selvfølgelig gået ud fra i mine besvarelser at det med volumeknappen er afprøvet.

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 01-09-07 19:33

Ja det hele er afprøvet. jeg kan skrue op og ned, men lydstyrken er bare ikke høj nok. Selv på højeste.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 19:44

Hvad med en "skylning" af ørene. Nej undskyld men det er sgu svært lige at gennemskue hvad der lige er galt her.

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 21-09-07 10:57

Har hørt at denne plug in skulle være noget som DFX install ???

Har i hørt om den ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 11:48

Forventer du 2 gange 120Watt i din notebook ??????

Du skal ikke booste noget - blot tage et par hovedtelefoner på....

http://www.download.com/3000-20-10048113.html

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 14:32
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 14:34
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 14:40

OK! Den her er ikke så dyr, men den skal have strøm (12V) http://studie.eskildsen.dk/ShowProduct.aspx?productId=17954
Måske de kan vejlede/henvise til en med bateri... som første link(s) var. De sælger dog ikke til private, men må for pokker da henvise til en forhandler.