/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
havd kan man købe
Fra : hellobal1
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 30-08-07 20:04

Hej hej........ håber der er nogle der kan hjlælpe mig. Min mand har fået nyt job som økonomi chef hvilke er en helt ny stillings- betegnelse for ham, det bliver et udfordrende men spændende job for ham...... men så er det at jeg godt kunne tænke mig at give ham en gave fordi han har været så god at få hans drømme job....

Er der nogle der har en god ide ? evt. en god bog man kan støtte sig til i sådan en type job eller noget andet relevant !!

På forhånd 1000 tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-07 20:08

Citat
udfordrende men spændende job for ham...... men så er det at jeg godt kunne tænke mig at give ham en gave fordi han har været så god at få hans drømme job....

Du møder ham udfordrende klædt med pengesedler stikkende frem hist og pist, må være en spændende opgave for ham.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-07 20:10

Det helt rigtige er en kinesisk/japansk regnemaskine. http://www.datamuseum.dk/site_dk/historie/karvestok/
rul lidt ned.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-08-07 20:12

en god bog at støtte sig til i jobbet? han skulle da gerne kunne klare jobbet uden at skulle til at slå op i lærebogen i tide og utide.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 30-08-07 21:05

Billede af dig, børnene, bilen eller hunden til hans skrivebord...

Attachemappe, en fancy kuglepen med indgravering, en Stelton-kortholder...

Citat
Du møder ham udfordrende klædt med pengesedler stikkende frem hist og pist, må være en spændende opgave for ham.

Jeg ved godt, hvem der er inden i Bamse og Kylling, men nogen spekulerer jeg på, hvem der er inden i Teil..

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 30-08-07 22:19

Tillykke til dig og din mand..
karenD har nogle fine idéer..
Hvad med et luksus-weekendophold for jer 2??
Det ville jeg elsker at få....
Sammen med min mand, altså!!!

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 31-08-07 06:49

tak for den gode gode hjælp !!

jeg finder nok på noget !!

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 31-08-07 18:18

Ikke tilfreds med forslagene??
Måske idéerne allerede var i dit hoved inden du spurgte??
Hvis det SKAL være en bog? -
Så prøv noget i retning af B.S.Christiansen...
Beklager hvis der ikke var hjælp at hente...
Bedre held næste gang!!

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 01-09-07 13:18

Hvad med visitkortholder http://shop.andando.dk/product.asp?product=479&sub=15 og så måske et billede af dig/børn eller måske bare hans navn - graveret på forsiden.

Eller hva med pengeclip http://shop.andando.dk/product.asp?product=478, som også kan graveres.

Ved gravering bliver gaven mere personlig.

Har lige lige købt denne til min far: http://shop.andando.dk/product.asp?product=744&sub=43&page=1

Held og lykke og tillykke til din mand.