/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Ingeniør/byggeleder
Fra : joker
Vist : 1001 gange
70 point
Dato : 31-01-03 11:55

Er der nogen som har en god idé til hvor man kan finde flg.

Dansk Håndværker Udlejning søger for kunde en byggeleder til arbejde i marken. Det vil være at fortrække, hvis du har en ingeniørmæssig eller lign. uddannelse.
Hvad består jobbet af:

* Koordiner mandskab og maskiner
* Nivellering og afsætning
* Terrænregulering med under og
overbygning af veje
* Opbygning af naturveje/asfaltveje
* Kvalitetssikring

Projektet består af opbygning og byggemodning af et større sommerhusområde ned til strand, der er tale om et kuperet terræn. Du vil blive ansat under DHU, men du referer direkte til kunden.

Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 31-01-03 12:22

Tjae.. Vi hænger jo ikke ligefrem på træerne!..

Jeg er meget interesseret i at høre nærmere vedr. arbejdsbetingelser, geografisk placering osv.
Samt du vil jo sikkert gerne vide lidt mere om mig!.

Kan vi tale sammen via mail i første omgang?.. (vil ikke offentligøre mit tlf-nr her!)

Hilsen
Ez1 - jacques@emil-andersen.dk

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 02-02-03 12:14

Hvad med at gå ind og søge på de mange job-databaser:

www.job-index.dk
www.ofir.dk
www.jobfinder.dk

Mange hilsner
Therese

Kommentar
Fra : joker

Dato : 02-02-03 15:12

Det kunne jeg selvfølgelig godt.... men hvis jeg kunne spare de 4-5000 det koster at søge på deres sider, så ville det jo bare være dejligt.

Kommentar
Fra : Tom2630

Dato : 29-05-03 15:35

Til Joker.

Søger du stadig denne byggeleder??

Kommentar
Fra : abvsoldk

Dato : 17-07-03 09:18

Hvor I landet ligger dette job som byggeleder i forbindelse med udstykning af
sommerhusområde? Jeg kender en meget erfaren og kvalificeret byggeleder, der
ønsker nye udfordringer.

Mvh
ABV@sol.dk

Kommentar
Fra : KEilersen

Dato : 12-02-04 14:57

Jeg er byggeleder, er 30 år og
Jeg har en arbejdserfaring på 5 år

de 3 år indenfor metrobyggeriet i Kbh

Med venlig hilsen

Kenneth Eilersen
Keilersen@hotmail.com

Kommentar
Fra : 2510562243

Dato : 27-02-04 15:10

Jeg er interesseret i at vide mere. Dette er en seriøs henvendelse og du kan sende mig en mail, så vi kan videregive informationer.

Med venlig hilsen
ragnarguttesen@hotmail.com