/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot speedfight 2 udstødnin
Fra : Luffe20
Vist : 2975 gange
100 point
Dato : 30-08-07 17:12

Er der nogen som har et godt bud på hvilken udstødning jeg skal købe til min speedfight 2 for at den får bedre optræk og topfart... det er kun skiven som er pillet ellers er den lovlig.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-09-07 01:01
Kommentar
Fra : fynmurer

Dato : 02-09-07 12:32

køb et leovince tt udstødning ræsonansen ligger skide godt til et std cylinder

Kommentar
Fra : suzuki-k50

Dato : 02-09-07 17:34

køb et 45 rør til den

Accepteret svar
Fra : Ernst_himself

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-07 09:24

Til et std kit ville jeg vælge en af flg "ikke knæk potter = ingen politi ):

STAGE6 STREET
TOP PERFORMANCES POWERED
Polini Star Traffic
Polini No Smoke

Go have fun :)

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 05-09-07 13:17

De udstødninger som du anbefaler, ernst, de ligner slet ikke den originale.
Den jeg sendte link til ligner den rigtig meget.

Kommentar
Fra : Ernst_himself

Dato : 05-09-07 14:25

""Er der nogen som har et godt bud på hvilken udstødning jeg skal købe til min speedfight 2 for at den får bedre optræk og topfart... det er kun skiven som er pillet ellers er den lovlig.""

Hvor står noget om at den skal ligne? og hvis du lader begrænsningen sidde i forrøret på den er de endda euro-godkendt.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 05-09-07 15:08

Af hensyn til panserne bør den da gerne ligne den lovlige.

Men hvorfor skifte udstødning når det ikke giver lige så meget som en 47,6mm alu cylinder!?!
Det er 100% at den giver HK.

Kommentar
Fra : Ernst_himself

Dato : 07-09-07 09:33

Ja det giver hk at skiftet til en alu cylinder, men når et sports støbejerns kit med en tp powered køre en hel del stærkere end en 45 uds. og et alukit, hvorfor så ikke købe det? og en tp powered er en panser godkendt udstødning - da den er begrænset fra fabrikken. Men det er op til "Luffe20" selv hvad han vil.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 08-09-07 00:02

Den er begrænset til 45kmt knallerter og ikke godkendt til 30kmt, så han bliver knaldet alligevel.

og igen, du er ude i en støbejerns cylinder som jo ikke kan komme af med varmen.
speedfight har allerede som standard en todelt udstødning med trykpotte og expansionspotte, så hvorfor ikke beholde den.
den er 100% panser sikker...!!!

Alu cylinder til skide 800-900 er klart den bedste invistering.

Kommentar
Fra : Ernst_himself

Dato : 17-09-07 20:08

Jeg har skrevet det engang før og nu gør jeg det igen...bare ligeså alle får det med:

@ NoShyGuy
Har du en eller anden økonomisk interesse i kun at linke til vare fra west-import.dk?? "Alle støbejerns cylindere kan ikke aflede varmen".....fis og crap...hvorfor er alle std cylindre til scootere så i støbe jern? hvorfor køre man så generelt længere ( godt nok ikke altid helt så stærk) på et støbejernskit?
I mine øjne ( og det her er kun MIN mening ) er du enten ansat ved west import, eller også er du blevet ligeså kæmpe dum og uvidende at høre på som ham den små-fede der ejer west-import. Hvis nogle mangler noget seriøst hjælp til jeres scooter så spørg da et sted hvor de rigtige nørder holder til fx. www.forum.mopedgallery.dk www.stalkerzone.dk/forum

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-09-07 18:51

Jeg har overhoved ingen interesse i at linke til www.west-import.dk, udover at folk så får billige ting.
Jeg kunne lige så godt linke til scooter-shoppen, da de er ca. lige så billige.
De originale 40mm støbejerns cylindre holder længere end en 40mm alu cylinder.
Men det gør den KUN fordi den KUN tager 7-8000 omdrejninger og KUN yder ca. 5 HK.
Hiver du 10HK ud at f.eks. 47mm Polini Corsa eller Stylepro, så bliver den alt alt for varm.
Der er jo en grund til at hverken Polini EVO, Malossi MHR og Hebo Manston ikke laves i støbejern.

Jeg er ikke ansat hos West-Import. Synes bare at han er billig og har gode tilbud engang imellem.
Men som sagt så har www.scooter-shoppen.dk den samme HPR cylinder til samme pris.

Anyway, Luffe20 spurgte om hvilken udstødning han burde købe...
Og den del har jeg afgivet min mening om.

Godkendelse af svar
Fra : Luffe20

Dato : 19-09-07 16:36

Tak for svaret Ernst_himself.