/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista Internet problem
Fra : Puch_MaxiK
Vist : 691 gange
130 point
Dato : 30-08-07 17:02

Hej

Jeg har lige fået Windows Vista, som jeg har installeret på min computer. Alt virker fint, bortset fra at den ikke kan finde mit netværkskort og mit lydkort. Jeg har prøvet at finde nogle drivere til mit netværkskort, men jeg kan ikke huske hvilket kort jeg har siddende i maskinen.

Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 17:29

Citat
Hvad skal jeg gøre?

Finde ud af hvad du har....

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-07 19:50

Når du har hentet den Everest, kan du se hvad din computer indeholder.

Men hvis du har en CD som fulgte med din computer skal du lige installere den.
Den hedder motherboard / utility

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 30-08-07 23:19

Den gamle Everest kører da vist ikke på Vista .

Prøv lige at klikke på Start. Højreklik på "Computer" -> "Egenskaber", og gå i "Enhedshåndtering". Der bør du kunne finde oplysningerne.

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 31-08-07 15:51

Den siger at mit netkort hedder "Bridgecom Fast Ethernet Adapter", men det kan jeg ikk finde noget om?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-08-07 16:38

Der er andre end dig der har problemer med at finde Bridgecom drivere http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK235DK235&q=Bridgecom+drivers

Prøv om du kan finde noget her http://www.driverguide.com/

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 01-09-07 13:33

Jeg kunne ikke finde noget på den side du gav mig :(

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 01-09-07 13:58

Jeg har nu prøveta t bruge everest igen, og nu siger den at mit netkort hedder "Ethernet Controller" [NoDB]

Kommentar
Fra : innimann

Dato : 06-11-07 13:09

Har du prøvet at scanne din pc med driveragent for det har jeg og abonerer på den for så er du kvit alle driver problemer den koster kun 29 dollars for et helt år det har jeg brugt i tre år og er fantastisk værktøj