/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Program til spørgeskema
Fra : Hoegh
Vist : 2285 gange
100 point
Dato : 30-08-07 10:33

Hej

Er der nogen der kender et program til opsætning af spørgeskema´? Jeg kender SurveyXact, men dette er mest beregnet til spørgeskema på nettet, og jeg skal bruge et program der er velegenet til at printe i papirform, så layouttet ser pænt ud.

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 11:33

Citat
program til opsætning af spørgeskema

Word......

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 30-08-07 11:41

Det synes jeg ikke er anvendeligt hvis det skal se prof. ud og det er meget besværligt
Andre forslag?

Kommentar
Fra : Maleje

Dato : 30-08-07 11:45

Hej,

På min uddannelse brugte vi et program der hed "Spørg". Det synes jeg var ret nemt og overskueligt når det blev printet ud... Jeg brugte det bl.a. i min hovedopgave.

Tror man kunne hente en gratis udgave af det på nettet...

Du kan sikkert Google det.

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 30-08-07 11:50

Ok, jeg tjekker op på "Spørg"

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-08-07 17:55

Her er lidt om baggrunden for spørgeskemaet "spørg":

http://bjarne.w.frederiksen.person.emu.dk/anmeld/spoerg2.htm

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 03-09-07 19:31

Tak for linket. Det ser umiddelbart fint ud. Jeg vender tilbage