/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield 2
Fra : tronddk
Vist : 975 gange
72 point
Dato : 29-08-07 19:38

hver gang jeg prøver at komme ind på en server skriver den : "you have been disconnected by punkbuster

punkbuster kick player trondk (for 0 minutes)...
restriction : lnadequate o/s privileges"
det er lige meget hvilken server jeg går ind på danske tyske svenske franske... de siger det alle sammen også dem der er 0 af 20 player kan kun være der inde i 1-2 min så smider den mig af og kun 1 gang har jeg være på en i mere end 5 min før jeg blev smidt af og så er der jo ikke nogle ved at spille spilller hvis man bliver smit af nogle der ved hva man kan gøre for at løse problemer (køre vista 64 bit)

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 82 point
Dato : 29-08-07 19:47

Hej Tronddk

Svaret finder du lige her: http://bf.geeksnet.org/?page=forum&s=read&threadid=6001

:)

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 29-08-07 20:17

Tak for svaret Harlekin.

det passet ikke helt det der står men jeg fant ud af det man slå bare bruger kontrol fra så virker bf2 fint (jeg var admin fra starten så det var ikke noglet med jeg ikke var admin som den skriver men det var tæt på det var rigtig)

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 29-08-07 20:31

Det var da godt du fandt ud af det så. Det site jeg linkede til er i øvrigt et rigtig godt sted at lede hvis du har andre spørgsmål omkring Battlefield2.