/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Ordbøger -Vista
Fra : Millister
Vist : 651 gange
50 point
Dato : 29-08-07 18:16

Jeg har nu fundet nogen ordbøger... Politikens Tysk-Dansk/Dansk-Tysk Og Gyldendals Eng-Dansk/Dansk-Eng

Problemet er bare at de kun står til at kunne køre på XP og ikke Vista... I boghandleren sagde de noget med at Vista skulle være formateret til XP -Måske at det skal være 32-bit?

Jeg køre Vista Home Premium 32-bit

Kan ordbøgerene køre på Vista?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-07 19:15

Det tror jeg de kan....

Du må lige huske at disse beskrivelser er lavet FØR Vista blev opfundet.....

Men ellers kontakt Politikens forlag og forhør dig inden du smider for mange penge væk....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 29-08-07 19:24
Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-08-07 22:39

Jeg tror jeg ringer til dem imorgen..

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 30-08-07 09:14

jeg kan godt køre dem i Vista - fungerer på samme måde som i XP og win 98

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 30-08-07 15:31

Citat
jeg kan godt køre dem i Vista - fungerer på samme måde som i XP og win 98

Både Gyldendals og Politikkens?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 15:54

Har du ikke haft kontaktet dem ?????

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 30-08-07 16:03

Citat
IBåde Gyldendals og Politikkens?r
ja

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 30-08-07 21:33

Citat
Har du ikke haft kontaktet dem ?????

Har haft nok at se til idag, så da jeg kom til var klokken blevet for meget... Så nej, men hvis jeg ikke har fået et svar imorgen, så regner jeg med at ringe..

Nogen der har et nummer til Politikens forlag?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 21:47

Begge numre står i linkene.....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 31-08-07 14:15

Ops... Havde ikke set du havde skrevet nummeret.

Gyldendals forlag havde lukkede kl 2 0g jeg ringede 10 min over 2

Men, Politikens forlag fik jeg fat i, og ordbøgerne er testet på Vista

Så tror bare jeg tager ind til byen idag og køber begge dele:D

-Ud fra amandakandus erfaringer

Godkendelse af svar
Fra : Millister

Dato : 31-08-07 14:18

Så må jeg lige huske at sige tak til dig, refi for svaret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-07 18:20

Selv tak....

Jeg tænkte nok de virkede....

Fatter bare ikke hvorfor de så ikke retter deres annoncer....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 31-08-07 19:06

Så, nu Har jeg købt og installeret begge uden problemer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-07 19:22

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 01-09-07 08:15

burde jeg så ikke have haft dine points - jeg sagde jo man kunne ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-09-07 10:22

Det klarer vi snildt #amanda".....

Jeg laver lige et spørgsmål til dig....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 01-09-07 13:52

Citat
burde jeg så ikke have haft dine points - jeg sagde jo man kunne ???

Du sagde bare at det virede fint for dig, ikke at man kunne..

Desuden er der også nogen ting i Gyldendals som ikke virker, men ikke noget vigtigt..