/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mailadresse i brugerprofil
Fra : Kirstineka
Vist : 572 gange
110 point
Dato : 29-08-07 16:16

Hvordan tror I jeg kan få Kan.du til at ændre min mailadresse i min brugerprofil?
Jeg har fået ny mailadresse for laaaang tid siden og prøvet at redigere min mailadresse i brugerprofilen, men intet - absolut inget sker.
Det er skide irriterende at jeg ikke kan tillade mig at sætte flueben i at jeg ønsker en mail tilsendt, hvis jeg er med i et spørgsmål. Det ender bare hos min x-mand.
Er det virkelig nødvendigt at oprette en ny profil?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-07 16:22

Du skulle jo kunne klare det ved at ændre i din profil hvis det ikke fungerer.

Kender din X-mand også koden til din profil på kandu ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-07 16:23

Det skulle kunne lade sig gøre at rette i sin brugerprofil

Du kan prøve at kontakte kandu service@kandu.dk på denne mailadresse, og se om du får svar

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-07 16:26

Det skulle ikke have været denne smiley men denne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-07 16:30

Opret da en ny profil og oplys der din nye mailadresse og lad være med at bruge din nuværende profil længere.

Det er vist den nemmeste måde at gøre det på.......og du mister jo ikke noget ved det udover de 20 point du har optjent hver gang du har haft logget på siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 29-08-07 16:42

ans :
Nej jeg tror ikke han kender mit brugernavn - og han er sikkert også ligeglad - det er jo mig der ikke får besked om at der er kommet en kommentar.

Nordsted 1:
Jeg har sendt mail (flere gange) til den adresse du oplyser, men der sker intet.

Dova:
Jeg tænkte det nok - lad mig så komme af med alle de optjente points j inden jeg stopper denne proifil.
Jeg forhøjer lige til 390 points (kan tilsyneladende ikke give højere).

Nu skal jeg jo finde på et nyt brugernavn - det bliver svært - er der hjælp at hente

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-07 16:44

Du kan da se om navnet Kirstine er brugt som nick i forvejen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-07 16:47

Kika

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-07 16:51

Eller

Kirstinekan

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 120 point
Dato : 29-08-07 16:53

Her kan du se de profiler, som begynder med Kirstine

http://www.kandu.dk/finduser.aspx?ss=kirstine

Godkendelse af svar
Fra : Kirstineka

Dato : 29-08-07 17:07

Tak for svaret ans.
Oplysning om brugernavn-listen giver dig point - den er sjov - jeg kan ikke finde Kirstineka - så måske eksisterer jeg slet ikke og det er derfor de ikke kan finde ud af at rette mig.
Brugernavnet blev kirstineka-x (tror jeg nok) de skriver at de sender en mail - nu må jeg se hvad der sker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-07 17:08

Hvis du vil bruge dine ledige point før du "lukker" din nuværende profil, så må du oprette flere "spørgsmål"

Du kan max gi' 500 point i et spørgsmål.

Men kan det ikke være det samme om du har ledige point i en profil, du ikke vil bruge.

Husk også at redigere i din (denne) profil, at du ikke ønsker mails fremover.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 29-08-07 17:19

Det er lidt trist
Nu fik "Kirstineka" aldrig prøvet at BLACKLISTE nogen - men jeg har heller aldrig følt behov for det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-07 17:21

Kirstineka er nr. 15 på listen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-07 17:23

Tak ... og held og lykke med din nye profil

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 29-08-07 17:26

Det er da dejligt at jeg eksisterer - jeg kan kun se 14 af 14 på den liste du henviser til. Nr. 14 er
kirstine_poulsen og der står (side 1 af 1) - skidt med det - jeg stoler da på dig. Når jeg søger Kirstineka skriver den 0 i søgeresultat